Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

25 minut temu

sprawdzony stomatolog

29 minut temu

sklep detailingowy

53 minut temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Maltańczyk, pierwsza kąpiel

25 paź 2011 - 17:10:15

Cześć dziewczyny:)

Mam pytanie do tych z Was, które mają Maltańczyka lub psa o białym włosie. Mój Timuś ma już 10 tygodni i jest już szary a nie biały, i mam problem z wyborem szamponu i odżywki:/ nie wiem czy lepiej kupić szampon dla szczeniąt czy do białego włosia i czy znacie jakieś dobre szampony lub odżywki w sprayu nie za drogie, które mogę dostać na allegro.

Z góry dziękuje:)

Maltańczyk, pierwsza kąpiel

25 paź 2011 - 17:12:56

Ja mam west white terriera,ma 4 miesiące i też przydałaby mu się kąpiel, więc chętnie poczytam :) Ja raczej byłabym za szamponem wybielającym :)

Maltańczyk, pierwsza kąpiel

25 paź 2011 - 17:13:22

Haha :) Nie znam się, wydaje mi sie ze zwykły psi szampon też by był dobry. Idź do weterynarza, napewno ma szampony na sprzedaż dla piesków :p Albo do zoologicznego, tam ktoś doradzi Ci ;)

Maltańczyk, pierwsza kąpiel

25 paź 2011 - 17:15:23

Mam maltańczyka i także ten sam problem.Na pocztątku jak piesek byl jezcze szczeniakiem to nie kąpałam go :) Tak zalecił wetrynarz :) Potem 1 szapom także on mi polecił.Kolejne już doradzała mi ' psia fryzjerka' :)
Oster SHOW WHITE VANILLA ( szapon ) a odzywka Silk condition Creme Rinse

zweryfikowana
Posty: 777
Ostrzeżenia: 1/5

Maltańczyk, pierwsza kąpiel

25 paź 2011 - 17:16:14

ja mam maltańczyka :) jest jeszcze mlody i BRON BOZE nie kap go jeszcze w szamponie WYBIELAJACYM weterynarz zabronil. Kup zwykly szmpon dla SZCZENIĄT moze byc dla szczeniat przeciwpchelny ale nie wybielajacy, bo szczeniaczek jest jeszcze za mlody. Aha i pamiętaj tez o tym ze nie mozna lac bezposrednio wody na pieska z kranu czy prysznica



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-10-25 17:19 przez paula0391.