Obecnie rozmawiamy o:

Nowy samochód

gorący temat

wybór przedszkola

wczoraj o 19:43

najtańsza apteka

wczoraj o 19:23

rozwód

wczoraj o 18:09

Przebranżowienie lokalu

wczoraj o 17:32

kupno samochodu

wczoraj o 14:37

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Wielki koci dylemat... :(

24 wrz 2011 - 12:24:31

Dziewczyny...proszę o radę!

Jestem studentką, na co dzień mieszkam w mieście w mieszkaniu. Na okres wakacji i niektóre weekendy wracam do domu na wieś. Mam tam dwa koty. W lipcu jedna z kotek urodziła 3 maleństwa. Dwa postanowiliśmy oddać do znajomych - jednego zatrzymałam z wizją wspólnego zamieszkania w mieszkaniu. Kotka na wsi spędziła prawie 3 miesiące - wychodziła na dwór, dodatkowo miała kontakt ze swoją mamą. Wczoraj zabrałam ją do siebie. Póki co zapoznaje się z miejscem, ale już znalazła sobie jakieś ciekawe kąty. Bawi się, je normalnie. Przychodzi, żeby się potulić :) Problem zaczyna się, kiedy muszę gdzieś wyjść (nawet do łazienki) - stoi pod drzwiami i miauczy. Dzisiaj wyszłam na 15 minut z domu - przywitała mnie najpierw skomleniem, potem mruczała...Wiem,że tęskni - i tu moje pytanie - czy da radę przyzwyczaić się do takiego trybu życia? W mieszkaniu mieszkają jeszcze 3 inne dziewczyny, ale nie zawsze ktoś będzie cały czas w domu. Nie wiem, czy zostawić ją u siebie, czy oddać ją do rodzeństwa? Bardzo ją polubiłam, ale płakać mi się chce na myśl, że mogę sprawić, że będzie nieszczęśliwa...:(

zweryfikowana
Posty: 10.456
Ostrzeżenia: 1/5

Wielki koci dylemat... :(

24 wrz 2011 - 12:37:32

To jeszcze dziecko, a Ty piszesz, że jest u Ciebie jeden dzień dopiero, daj jej czas, potem możesz mieć jeszcze nawet tak, że będzie miała w dupie, że pańcia wróciła, bo akurat słońce pada na parapet i można kota wygrzać (;

Wielki koci dylemat... :(

24 wrz 2011 - 12:40:16

Cytat
matra