Obecnie rozmawiamy o:

Zapalenie pęcherza

gorący temat

Kasyno

dzisiaj o 3:12

Syfilis?

wczoraj o 18:41

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Co zrobić jesli zleciłam wypłatę z salda na konto bankowe, którego już nie posiadam. Od kilku miesięcy mam konto w innym banku. Myślałam,że gdy będę zlecała wypłatę zostanę zapytana o nr konta. Poproszono tylko o podanie hasła do konta na szafie, tak zrobiłam i pieniądze zniknęły z salda. Próbowałam wcześniej zmoderować dane ale nie znalazłam takiej możliwości a zapłatę otrzymałam przez dotpay. Czy w ogóle odzyskam te pieniądze? Zakupione rzeczy oczywiście wyślę ale martwię się bo nie jestem multimilionerką:( Proszę o POMOC . Może ktoś miał podobną sytuację. Chciałam napisać na adres pomocy ale nie znalazłam odpowiedniego działu:(

zweryfikowana
Administrator
Posty: 25

@goossipgirl jeśli wpłata została zlecona na nieistniejące już konto, system odmówi księgowania na koncie bankowym i wpłata zostanie zwrócona na konto bankowe szafa.pl, skąd środki będą mogły zostać przeksięgowane z powrotem na Pani saldo.
w razie dalszych problemów prosimy o kontakt mailowy: helpdesk@firma.szafa.pl



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-12-03 12:42 przez xaganieszkax.

Dziękuję za odpowiedź. Proszę jeszcze o instrukcje, w jaki sposób zmienic nr konta do wypłat.

zweryfikowana
Administrator
Posty: 3.824

@goossipgirl numer konta bankowego nie jest przypisany do konta użytkownika, w związku z czym nie ma możliwości wpisania tego numeru w żadnym z formularzy.

Po sprzedaniu rzeczy może Pani podać dane do przelewu w wiadomości prywatnej, bądź kupujący może opłacić zakup za pomocą szybkich płatności Dotpay, wtedy wpłata księgowana jest automatycznie na Pani saldzie na szafa.pl, skąd środki można w każdej chwili wypłacić na dowolne konto bankowe.

Aby wypłacić pieniądze należy wejść na stronę salda: http://szafa.pl/opcje.html?box=saldo (zakładka "wypłata";) i zlecić środki do wypłaty.

Witam serdecznie mam problem zakupila na szzafie kilka dni temu torebke, za pomocą Dotpay jednak osoba od ktorej ją zakupilam nie odpowiada na moje wiadomosci a dzis juz nie ma sladu po sprzedającym na szafie. Nigdy wczesniej nie spotkalam sie z oszustwem wiec nawet nie wiem gdzie to zglosic. pozdrawiam Iwona

zweryfikowana
Administrator
Posty: 3.824

@zuzanna9090 jeśli od transakcji minęło 7 dni, zgłoś proszę sprawę na stronie: http://szafa.pl/spor-nowy.html

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

problem z Szafą - problem z oglądaniem galerii przedmiotów