Obecnie rozmawiamy o:

najtańsza apteka

gorący temat

polecany dentysta

47 minut temu

elektryka sklep

53 minut temu

wakacje last minute

godzinę temu

Budowa domu

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Buty skorzane czy sztuczne?

13 wrz 2013 - 15:22:44

Cytat
nicolenkaa
Cytat
Wredzia
Cytat
kosemet
Cytat
Wredzia
Kupowałam głównie dlatego, ze są tańsze. Jako studentka nie stać mnie było wydać jednorazowo 300-400 zł na buty. Wiem, że takie buty mogą być na kilka lat, ale dla mnie taka kwota na jeden raz to spory wydatek. W tym roku mam trochę pieniążków odłożonych i przymierzam się do skórzanych butów :)

Zgadzam się i też jestem studentką, ale np udało mi się kupić zwykłe klasyczne i skórzane (!) baletki z gino rossi za jakieś 180zł, chodzę w nich kolejny rok. :)

Baletki nawet taniej skórzane kupisz, ale na kozaki czy botki trzeba trochę więcej wydać ;)

ja w ubiegłym roku kupiłam botki lasockiego skórzane, wiązane za 139zł ;) w dodatku był weekend ze zniżką dla klubowiczów i zapłaciłam niecałe 100zł :D przechodziłam całą jesień, zimę, wiosnę, po śniegu, błocie, kałużach a buty wyglądają jakby nigdy nikt ich nie nosił :) uwielbiam to ! W takich butach nawet po podeszwie nie widać, że są użytkowane.

Za taką kwotę to faktycznie fajny łup ;) Ale co do lasockiego, moja koleżanka miała i reklamowała po miesiącu, natomiast mojej mamy kozaki z lasockiego wytrzymały dwa miesiące;p Także nie mam do tej firmy zaufania. Teraz przymierzam się Ryłko.

Buty skorzane czy sztuczne?

13 wrz 2013 - 15:23:26

Jednafiga

jesli chodzi o buty na zime to wogole sobie nie wyobrazam eko. Kupuje tylko Badury, Emu mam 3 rok. Idealne. Zadnych zaciekow nic. W tym roku tez kupilam Badury,Nessi- te drugie nie wiem jak sie sprawdza bo jeszcze tej firmy nie miałam.Wygoda nieporownywalna jak dla mnie.

Buty skorzane czy sztuczne?

13 wrz 2013 - 15:29:01