Obecnie rozmawiamy o:

Dom czy mieszkanie

gorący temat

najtańsza apteka

wczoraj o 20:20

Meble

wczoraj o 19:04

Sypialnia tapeta

wczoraj o 16:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:02:19

Cytat
LuxLuxBaby
raczej nie, bo towar jest z wyprzedaży, czyli przeceniony ;)

Nieprawda! Każdy towar podlega reklamacji, o ile był on pełnowartościowy w chwili zakupu (ponadto sklep powinien umieścić informacje o przyczynie, dla której przecenia towar, niektóre sklepy, np. C&A umieszczają informację przy wieszakach, że przeceniony towar jest pełnowartościowy. Ja u siebie przynajmniej taką widziałam). Informacje przy kasie o tym, że towaru z przeceny nie można reklamować to MIT (mam na myśli reklamację, nie zwrot). Reklamuj śmiało.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:02:26

Cytat
D-Rut
Cytat
LuxLuxBaby
raczej nie, bo towar jest z wyprzedaży, czyli przeceniony ;)


No i? To, że Ty w to wierzysz, nie znaczy, że tak jest, nie pleć bzdur i nie mąć ludziom w głowach!


Ze strony Federacji Konsumentów:

"Niezależnie od tego co jest przyczyną reklamacji: obniżona cena towaru niepełnowartościowego (wadliwość) lub posezonowa wyprzedaż, konsument ma prawo taki towar reklamować. W pierwszym przypadku nie może reklamować tylko tych usterek, które były podstawą obniżenia ceny. Natomiast wszystkie inne niezgodności oraz towar z obniżką sezonową podlega reklamacji na podstawie Ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176). Termin odpowiedzialności sprzedawcy to dwa lata od wydania towaru chyba, że chodzi o rzeczy używane, to może być on skrócony, za zgodą obu stron, jednak nie poniżej 1 roku. Konsument powinien zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od jej stwierdzenia.
Reklamacja powinna być złożona sprzedawcy, gdyż to on, a nie producent lub importer – ponosi odpowiedzialność za niezgodny towar z umową
"

no i to, że będę sobie pisać co mi się podoba! ;]
ty też alfą i omegą nie jesteś

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:03:21

Czy możemy reklamować przeceniony produkt kupiony na wyprzedaży lub w promocji?

Reklamować można każdy towar, który jest niezgodny z umową. Obniżenie ceny towaru z powodu promocji lub wyprzedaży nie wyklucza możliwości reklamowania go, został przecież kupiony jako pełnowartościowy, bez wad, tyle że okazyjnie, bo taniej. Inaczej będzie, gdy powodem obniżenia ceny jest jakaś wada towaru, o której wiedzieliśmy. W takim przypadku nie można zgłaszać do sprzedawcy tej wady, o której nas poinformował, ale inne tak.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:03:59

Cytat
LuxLuxBaby
Cytat
D-Rut
Cytat
LuxLuxBaby
raczej nie, bo towar jest z wyprzedaży, czyli przeceniony ;)


No i? To, że Ty w to wierzysz, nie znaczy, że tak jest, nie pleć bzdur i nie mąć ludziom w głowach!


Ze strony Federacji Konsumentów:

"Niezależnie od tego co jest przyczyną reklamacji: obniżona cena towaru niepełnowartościowego (wadliwość) lub posezonowa wyprzedaż, konsument ma prawo taki towar reklamować. W pierwszym przypadku nie może reklamować tylko tych usterek, które były podstawą obniżenia ceny. Natomiast wszystkie inne niezgodności oraz towar z obniżką sezonową podlega reklamacji na podstawie Ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176). Termin odpowiedzialności sprzedawcy to dwa lata od wydania towaru chyba, że chodzi o rzeczy używane, to może być on skrócony, za zgodą obu stron, jednak nie poniżej 1 roku. Konsument powinien zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od jej stwierdzenia.
Reklamacja powinna być złożona sprzedawcy, gdyż to on, a nie producent lub importer – ponosi odpowiedzialność za niezgodny towar z umową
"

no i to, że będę sobie pisać co mi się podoba! ;]
ty też alfą i omegą nie jesteś

Popieram D-Rut, wypowiadają się osoby, które znają się na rzeczy.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:04:34

Bawią mnie ludzie którzy wpieraja ze nie mozna reklamowac:))
Czyli jak wam sie cos rozwali, a bylo z przeceny to oddajecie wolną reką i nie reklamujecie?????
Padłam.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:07:45

Cytat
Tala8989
Na paragonie z tally jest napisane jak byk, że towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji. Sama kupiłam przed wczoraj spodnie i w domu jednak okazały się za luźne, patrzę na paragon , a tu lipa, nie mogę zwrócić.

Teraz zwróciłam uwagę, ale spróbuję zareklamować no bo kurcze co mi z tych pasków jak mi sie rozwalą przy mocniejszym pociągnięciu... ;x

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:08:07

Cytat
LaRotiDe
Cytat
LuxLuxBaby
Cytat
D-Rut
Cytat
LuxLuxBaby
raczej nie, bo towar jest z wyprzedaży, czyli przeceniony ;)


No i? To, że Ty w to wierzysz, nie znaczy, że tak jest, nie pleć bzdur i nie mąć ludziom w głowach!


Ze strony Federacji Konsumentów:

"Niezależnie od tego co jest przyczyną reklamacji: obniżona cena towaru niepełnowartościowego (wadliwość) lub posezonowa wyprzedaż, konsument ma prawo taki towar reklamować. W pierwszym przypadku nie może reklamować tylko tych usterek, które były podstawą obniżenia ceny. Natomiast wszystkie inne niezgodności oraz towar z obniżką sezonową podlega reklamacji na podstawie Ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176). Termin odpowiedzialności sprzedawcy to dwa lata od wydania towaru chyba, że chodzi o rzeczy używane, to może być on skrócony, za zgodą obu stron, jednak nie poniżej 1 roku. Konsument powinien zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od jej stwierdzenia.
Reklamacja powinna być złożona sprzedawcy, gdyż to on, a nie producent lub importer – ponosi odpowiedzialność za niezgodny towar z umową
"

no i to, że będę sobie pisać co mi się podoba! ;]
ty też alfą i omegą nie jesteś

Popieram D-Rut, wypowiadają się osoby, które znają się na rzeczy.

no i super! ;]

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:10:53

Cytat
LuxLuxBaby
no i to, że będę sobie pisać co mi się podoba! ;]
ty też alfą i omegą nie jesteś


Za to nie bredzę o rzeczach, o których zielonego pojęcia nie mam.


Cytat
Tala8989
Na paragonie z tally jest napisane jak byk, że towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji. Sama kupiłam przed wczoraj spodnie i w domu jednak okazały się za luźne, patrzę na paragon , a tu lipa, nie mogę zwrócić.


No i? Mogli tam napisać cokolwiek, to jedynie sztuczka dla bezmyślnych klientów, którzy nie znają swoich praw. Prawo w Polsce dotyczy wszystkich, Tally również.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:13:25

Cytat
Tala8989
Na paragonie z tally jest napisane jak byk, że towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji. Sama kupiłam przed wczoraj spodnie i w domu jednak okazały się za luźne, patrzę na paragon , a tu lipa, nie mogę zwrócić.

co ma piernik do wiatraka?

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:14:37

Teoretycznie można zwrócić coś co jest na przecenie,ale w praktyce jak to sobie sklep ustali.Jeśli towar jest na wyprzedaży lub promocji i przyczyną jego wyprzedaży nie jest jakaś wada(urwany guzik,nadpruty szew,jakaś dziurka)to klient ma prawo i powinien reklamować.Tak kiedyś mówił ekspert z Biura Praw Konsumenta.Bo my sami często nie wiemy jakie mamy prawa.Wmawia się nam,że coś co jest na promocji lub wyprzedaży nie może być przez nas reklamowane,a to nieprawda.
Nie dowiesz się jak się osobiście z tym paskiem nie przejdziesz do sklepu.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-01-05 17:15 przez dootii.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:17:58

garnąc się garnę. wyjadę im z notatką o prawach konsumenta i o ;D

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:19:30

Wymiana w Tally rzeczy przecenionych jest możliwa do 3 dni ;) zwrotu nie da się zrobić ;) co do reklamacji, to często tam kupuję rzeczy i oddawałam do reklamacji przecenione i raczej nie ma z tym problemu :)

zweryfikowana
Posty: 1.812
Ostrzeżenia: 1/5

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:20:21

Cytat
Tala8989
Na paragonie z tally jest napisane jak byk, że towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji. Sama kupiłam przed wczoraj spodnie i w domu jednak okazały się za luźne, patrzę na paragon , a tu lipa, nie mogę zwrócić.
ale masz 14 dni na wymianę na coś innego

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:23:38

Cytat
nataliajad
Wymiana w Tally rzeczy przecenionych jest możliwa do 3 dni ;)

a gdzie to do cholery pisze tak ?

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:26:08

Powinni przyjąć reklamację, w tally weijl na rozpatrzenie czeka się 14 dni, jeżeli jest uznana to wymieniają towar na taki sam o ile mają go na stanie, jeżeli nie mają już tego paska to będziesz musiała poszukać sobie czegoś innego w tej cenie lub za dopłatą, kasy nie zwracają. Wiem bo kilka razy już składałam tam reklamację...

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

mohito reklamacja