Obecnie rozmawiamy o:

Gastroskopia

gorący temat

regularne posiłki

11 minut temu

dieta organizacja

25 minut temu

przestrzeganie diety

42 minut temu

zalety diety pudełkowej

57 minut temu

skuteczna dieta

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:51:32

witam ostatnio na wyprzedażŻy kupiłam 3 paski w cenie 15 zł, uradowana wracam do domu chce nałoyć pasek, pociagnełam nieco mocniej , żeby zapiąć a ten pasek rozwalił mi się tuż przy sprzątce i wisi na 2 nitkach. tych 2óch pasków już nie ruszałam. Mam paragon, oderwane metki ale mam .


Czy przyjmą mi reklamację ?

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:53:39

niech będzie, ze się nie znam ;]]]



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-01-05 17:02 przez LuxLuxBaby.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:54:45

niedobrze.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:55:24

oczywiście, że nie.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:56:34

mają obowiązek przyjać. tylko nie towar nie jest do zwrotu gdy klient został poinformowany o możliwych wadach jak np. w outletach. trzeba znać swoje prawa konsumenckie

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:57:21

A moim zdaniem tak, co z tego, że z wyprzedaży i przeceniony? Idź do sklepu i powiedz co i jak, spokojnie powinni ci wymienić na coś innego. Osobiście dużo razy wymieniałam rzeczy (czy zwracałam) z wyprzedaży, i nigdy nie było problemu. Kiedyś sukienkę z rozwalonym zamkiem, więc u ciebie też nie powinno być problemu

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:58:41

Ostatnio w radiu mówili właśnie o wyprzedażach że konsument ma prawo do reklamacji tak samo jak w przypadku zakupu bez wyprzedaży;)

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:58:56

fak faktem tylko 15 zł ale zawsze coś .

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:59:00

Oczywiscie, ze tak. Towar z wyprzedazy nadal pozostaje pelnowartosciowym towarem i kazdy towar mozna reklamowac do dwoch lat. Smialo reklamuj.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 16:59:44

Cytat
LuxLuxBaby
raczej nie, bo towar jest z wyprzedaży, czyli przeceniony ;)


No i? To, że Ty w to wierzysz, nie znaczy, że tak jest, nie pleć bzdur i nie mąć ludziom w głowach!


Ze strony Federacji Konsumentów:

"Niezależnie od tego co jest przyczyną reklamacji: obniżona cena towaru niepełnowartościowego (wadliwość) lub posezonowa wyprzedaż, konsument ma prawo taki towar reklamować. W pierwszym przypadku nie może reklamować tylko tych usterek, które były podstawą obniżenia ceny. Natomiast wszystkie inne niezgodności oraz towar z obniżką sezonową podlega reklamacji na podstawie Ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176). Termin odpowiedzialności sprzedawcy to dwa lata od wydania towaru chyba, że chodzi o rzeczy używane, to może być on skrócony, za zgodą obu stron, jednak nie poniżej 1 roku. Konsument powinien zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od jej stwierdzenia.
Reklamacja powinna być złożona sprzedawcy, gdyż to on, a nie producent lub importer – ponosi odpowiedzialność za niezgodny towar z umową
"

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:00:02

Reklamacja przecenionego towaru.

Niezależnie od tego co jest przyczyną reklamacji: obniżona cena towaru niepełnowartościowego (wadliwość) lub posezonowa wyprzedaż, konsument ma prawo taki towar reklamować. W pierwszym przypadku nie może reklamować tylko tych usterek, które były podstawą obniżenia ceny. Natomiast wszystkie inne niezgodności oraz towar z obniżką sezonową podlega reklamacji na podstawie Ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176). Termin odpowiedzialności sprzedawcy to dwa lata od wydania towaru chyba, że chodzi o rzeczy używane, to może być on skrócony, za zgodą obu stron, jednak nie poniżej 1 roku. Konsument powinien zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od jej stwierdzenia.

Reklamacja powinna być złożona sprzedawcy, gdyż to on, a nie producent lub importer – ponosi odpowiedzialność za niezgodny towar z umow




D-Rut wyprzedzilas mnie;))
ale przynajmniej wyjasnila sie niejasna kwestia:))



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-01-05 17:01 przez majka6.

zweryfikowana
Posty: 283
Ostrzeżenia: 1/5

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:00:26

tak mozesz do nich isc kasy ci nie oddadza idz z paragonem i bedziesz mogla wymienic

niezweryfikowana
Posty: 2.943
Ostrzeżenia: 1/5

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:00:50

Cytat
LuxLuxBaby
raczej nie, bo towar jest z wyprzedaży, czyli przeceniony ;)
Nie rozumiem, to że z wyprzedaży to ma być bezużyteczny?
Towar który stracił wartość użytkową jest wycofywany z obrotu, a nie przeceniany. W tym przypadku reklamacja jest konieczna i upieraj się przy swoim.

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:01:41

zwrócą mi pieniądze czy dadzą wymienić na coś innego... Wolałabym kase i pójść do innego sklepu kupić jakiś pasek. ;x

TALLY WEiJL - reklamacja

05 sty 2013 - 17:01:56

Na paragonie z tally jest napisane jak byk, że towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji. Sama kupiłam przed wczoraj spodnie i w domu jednak okazały się za luźne, patrzę na paragon , a tu lipa, nie mogę zwrócić.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

mohito reklamacja