Obecnie rozmawiamy o:

Projekt wnętrza

6 minut temu

usługi stomatologiczne

10 minut temu

Kasyno

dzisiaj o 3:12

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 08:30:21

hej dziewczyny proszę o pomoc,
czy któraś z was pracowała w cropp? jak wygląda obsługa klienta co trzeba robić? czy wszyscy przechodzą szkolenie i ile ono trwa?
ide w przyszłym tyg na próbę i nie wiem jak się mam zachowywać :(

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 08:44:33

a może pracowałyście w innych renomowanych sklepach? pewnie to podobnie wygląda

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 08:52:25

hej nie pracowałam w cropp, ale zapewne jak każdy sklep ma jakieś standardy m. in. związane z obsługą klienta.Jeśli zaczniesz tam prace to z pewnością zostaniesz przeszkolona. Powiem Ci z własnego doświadczenia że klient nawet taki najbardziej upierdliwy, uparty i złosliwy zostanie wybity z tropu przeprosinami i podziękowaniami ze strony sprzedawcy, także GRZECZNOŚC PONAD WSZYTSKO !!!! ;)

Głowa do góry na pewno bedzie dobrze ;) pozdrawiam.

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 11:13:49

jakoś się tak denerwuję bo mi zależy bardzo na pracy... a boje się, że stres wszystko zniszczy

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 11:17:16

a gdzie idziesz na próbę? w jakim miescie i galerii??

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 11:19:59

ulala w croppie mało płacą, chyba że od roku coś się zmieniło, znam kilka osób któe tam pracują i z obsługi jak to w każdym sklepie tego typu mało się wywiązują, Jeśli już pracować w galerii handlowej to za większe pieniążki :)

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 11:20:23

sklep jak kazdy..
wiec nie wazne czu cropp czy Franco Feruzzi

Przedewszystkim usmiech+ grzeczność i baaardzo duza cierpliwość.. To podstawa u sprzedawcy.. szkolenie jak wyglada nie ma praktycznie zadnych szkolen zapoznajesz sie z towarem z pracownikami i ruszasz do dziela

musisz dopilnowac porzadku na sklepie by ciuchy byly ulozone a podloga nie zadeptana , przyjmowac dostawy albo pomagac przy nich + OBSLUGIWAC klientow to sa obowiazki Twoje i raczej na tym koniec

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 11:23:31

ja byłam kiedyś na takiej próbie w Cameieu czy jak się to tam pisze. Byłam na 3 godziny i miałam straszny ubaw :) Po pierwsze jak tylko zauważyłam wchodzącą klientkę to obojętnie czy byłabym na drugim końcu sklepu czy na zapleczu musiałam jej krzyknąć "DZIEŃ DOBRY!" - tak mi kazali :) Po drugi jak jakaś klientka oglądała ciuchy to musiałam do niej od razu podejść i zaproponować pomoc, pytać czego szuka i tak dalej - mimo, że ledwo co weszła do sklepu i nie zdążyła nawet się dobrze rozejrzeć. Normalne, że każda mówiła mi - narazie dziękuje, rozejrzę się. Pod koniec mojej próby powiedzieli mi, że za cicho mówiłam "dzień dobry" :D Oczywiście cały czas musiałam również poprawiać ubrania na wieszakach. Na następny dzień dzwonili do mnie, że mam przyjść bo chcą mnie zatrudnić, jednak po tych dziwnych praktykach odechciało mi się tam pracować ;) Ogólnie na takiej próbie musisz wykazać się tym, że szybko łapiesz kontakt z klientami. Musisz ich widać z uśmiechem na twarzy, podchodzić, pytać się czy masz w czymś pomóc, czy szukają czegoś konkretnego, jak oglądają buty to czy interesuje ich konkretny rozmiar. Dbać o to aby wszystko było równo i schudnie :) dasz sobie rade, nic trudnego, wyobraź sobie, że to Twój sklep i obsługuj klientów tak jakbyś to Ty była szefową :) Powodzenia

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 11:25:18

Byłam w Croppie na 6 godzin i wnudziłam sie na smierc prawie.
Szkolenie trwało 15-20 minut podczas ktorego stały pracownik oprowadzal mnie po sklepie i tłumaczył rozne rzeczy, a na koniec dał mi do podpisania świstek, że te szkolenie przeszłam, a potem to juz nic nie robiłam..snułam sie po sklepie, poprawiałam ciuchy te rozwalone i te rowno ułozone po raz 50 raz, bo tak wiało nudą. Na kase by mnie nie wsadzili, bo bylam na umowe-zlecenie.
Tak srednio polecam, praca w sklepie nie jest CIEKAWA..i jeszcze mialam 12h. Zrezygnowałam po 6.
Już wole siedziec za kasą w realu czy czymś podobnym, przynajmniej ruch jest niemalże non stop, mzoe to męczące, ale nie siedzisz tam 12h i czas szybko leci.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-03-11 11:30 przez Aurel.

obsługa klienta w cropp

11 mar 2010 - 11:50:36

dzieki kobietki już mi lepiej hih

niezweryfikowana
Posty: 18
Ostrzeżenia: 5/5

obsługa klienta w cropp

13 gru 2018 - 11:27:37

W tych korporacjach to jest różnie z tymi szkoleniami. U siebie w pracy takie szkolenie z obsługi klienta miało być zorganizowane, ale po 6 miesięcznym okresie oczekiwania stwierdziłam, że sama załatwię sobie takie szkolenie i była to dobra decyzja, ponieważ po zakończonym szkoleniu i dostarczeniu szefowi certyfikatu docenił moja własna inicjatywę i dostałam podwyżkę ;)
Szkolenie z obsługi klienta wybrałam z oferty firmy szkoleniowej Maciołek&Wspólnicy - https://szkoleniamaciolek.com/szkolenie-obsluga-klienta/ . Szkolenie było prowadzone w bardzo ciekawy sposób przez doświadczonych coachów. Po szkoleniu wiem jak poprowadzić rozmowę z klientem tak jakby kupił produkty, które mu zaoferuję oraz wiem jak rozmawiać z trudnym klientem oraz w jaki sposób rozwiązywać problemy.

obsługa klienta w cropp

18 kwi 2021 - 15:58:41

Cytat
AsIaK_80
W tych korporacjach to jest różnie z tymi szkoleniami. U siebie w pracy takie szkolenie z obsługi klienta miało być zorganizowane, ale po 6 miesięcznym okresie oczekiwania stwierdziłam, że sama załatwię sobie takie szkolenie i była to dobra decyzja, ponieważ po zakończonym szkoleniu i dostarczeniu szefowi certyfikatu docenił moja własna inicjatywę i dostałam podwyżkę ;)
Szkolenie z obsługi klienta wybrałam z oferty firmy szkoleniowej Maciołek&Wspólnicy - szkoleniamaciolek.com/szkolenie-obsluga-klienta/ . Szkolenie było prowadzone w bardzo ciekawy sposób przez doświadczonych coachów. Po szkoleniu wiem jak poprowadzić rozmowę z klientem tak jakby kupił produkty, które mu zaoferuję oraz wiem jak rozmawiać z trudnym klientem oraz w jaki sposób rozwiązywać problemy.

Możesz dopowiedzieć co powinno zawierać takie szkolenie? Mój szef polecił mi zorganizowanie czegoś podobnego dla naszego zespołu sprzedaży, ale kompletnie sie na tym nie znam. Tutaj przeczytałem https://circinus.pl/oferta/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-klienta-xxi-wieku/ że najważniejsza jest właściwa komunikacja z klientem. Czy na tym szkoleniu mieliście przeprowadzane jakieś scenariusze?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2021-04-18 15:59 przez Adrian93.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

buty / ciuchy ?!?!