Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

no dlatego mowilam ze nie ma sie czym zachwycac :P naprawde są bardzo kiepskiej jakosci, kawalek szmatki :P a sukienki są lepsze ale ja bym nie kupila, nie podobaja mi sie :P

Witam a ja mam takie pytanie trochę z innej beczki;) czy u was w sklepach, jak kasjerka ma w kasie manko to też musicie oddawać do kasy z własnej kieszeni??

Cytat
jvsta1
Witam a ja mam takie pytanie trochę z innej beczki;) czy u was w sklepach, jak kasjerka ma w kasie manko to też musicie oddawać do kasy z własnej kieszeni??

przepraszam może za głupie pytanie ale co to jest "manko"? :)

manko jest wtedy kiedy wychodzi ci brak na kasie
tzn. z raportu kasowego wychodzi że jest 100zł a w kasie jest np. 800zł

(200zł to manko ;))

tak oddaje sięz własnej wypłaty :/

Cytat
devi124
manko jest wtedy kiedy wychodzi ci brak na kasie
tzn. z raportu kasowego wychodzi że jest 100zł a w kasie jest np. 800zł

(200zł to manko ;))

tak oddaje sięz własnej wypłaty :/

No tak właśnie myślałam, ale zrozumiałam, że to klient oddaje z własnej kieszeni i tak jakoś mi coś nie pasowało :D
dzięki za wyjaśnienie ;)

chyba miało być 1000zł?

Dzięki za odpowiedź. Pytałam dlatego, iż teraz pracuje w innym miejscu i podczas pytania o manko- czy oddajemy, kierownik popatrzał na mnie jak na kosmitke;) i powiedział że jak nie podpisywaliśmy żadnej odpowiedzialności majątkowej to nikt nas nie może zmusić do oddawania.
A nie przypominam sobie żebym pracując w pepcolandii takie coś podpisywała.

Odwiedziłam dziś Pepco i rzeczywiście spódnice niezbyt fajne, ale ta sukienka w kwiaty nawet ok. Widziałam też rurki za 50zł fajnie wyglądały i sandałki za 30zł. Były może trzy modele,ale mi najbardziej spodobały się czarne ze złotymi nitami. Spodobał mi się taki naszyjnik z zawieszką łezką całą z cyrkonii za 10zł. Nie wiem tylko czy wytrzymały.

Cytat
devi124
manko jest wtedy kiedy wychodzi ci brak na kasie
tzn. z raportu kasowego wychodzi że jest 100zł a w kasie jest np. 800zł

(200zł to manko ;))

tak oddaje sięz własnej wypłaty :/


To nie manko tylko superata! I to niezła :D bo całe 700 zł :P

Cytat
Teckgirl
Spodobał mi się taki naszyjnik z zawieszką łezką całą z cyrkonii za 10zł. Nie wiem tylko czy wytrzymały.
Jezeli chodzi o "Pepcowa" bizuterie, to mam stamtad 3 bransoletki i trzymaja sie niezle, a nosze je czesto;)

u mnie tez oddajemy z kieszeni .

Cytat
alcia237
moje ostatnie zdobycze:)
ta niebieska sukienka ten pasek miala w zestawie czy mozna go osobno kupic?: >

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Pomocy! Sukienka & bikini