Obecnie rozmawiamy o:

Sprzedam

36 minut temu

Wełniany sweter

dzisiaj o 17:00

Szkola policealna;)

wczoraj o 14:55

KURSY - BEAUTY

wczoraj o 13:30

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:03:13

Czy ta pizama to Waszym zadniem dobry pomysl na prezent?? Jak myslicie??
Nie kazdy lubi spac w koronkowych albo satynowych koszulkach, czy wypada dac ja kolzenace na urodziny??



pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:05:33

chciałabym taka dostac :)
jak zamówisz pokazesz real fotki? chciaabym ja ale cena dosc wysoka moim zdaniem jak na pizame chyba ze po tyle sa pizamy.... :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-03-26 00:06 przez izulciiaa.

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:07:08

też bym chciała taką dostać, więc jak najbardziej dobry pomysł

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:08:25

myślałam z samego początku że to dres :)

Oosbiście ucieszył by mnie taki prezent :-)
Kup śmiało

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:09:39

Cytat
izulciiaa
chciałabym taka dostac :)
jak zamówisz pokazesz real fotki? chciaabym ja ale cena dosc wysoka moim zdaniem jak na pizame chyba ze po tyle sa pizamy.... :)

Jak tylko przyjdzie to wrzuce real zdjecia.Sama jestem ciekawa jaka bedzie jakosciowo...ludze sie ze za taka cena powinna byc jednak dobra gatunkowo:)

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:12:05

dziękuje:) tez mam taka nadzieje kupiłam ostatnia zwykła pizame i była do pierwszego prania a ta jest sliczna i mogłabym z nia zainwestowac jak bedzie porzadna:) ale jest piękna naprawde i uwazam ze super na prezent lubie praktyczne prezenty:)

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:13:59

Cytat
izulciiaa
dziękuje:) tez mam taka nadzieje kupiłam ostatnia zwykła pizame i była do pierwszego prania a ta jest sliczna i mogłabym z nia zainwestowac jak bedzie porzadna:) ale jest piękna naprawde i uwazam ze super na prezent lubie praktyczne prezenty:)

jak bedzie fajna to sama sobie taka zamowie..nie wstyd w niej nawet otworzyc np drzwi listonoszowi - co czesto mi sie zdarza;D



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-03-26 00:17 przez white_roses_88.

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:14:06

Ile kosztuje?

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:14:43

a jaka cena?

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:20:13

dokładnie ta wyglada jak dresik wiec smiało mozna sie w niej pokazywac rannym gościom:D

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:41:20

ciekawa :D

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:47:05

Cytat
ejot
też bym chciała taką dostać, więc jak najbardziej dobry pomysł

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:47:53

Gdzie można ją kupić .poproszę. Link

pizama na prezent h?n?

26 mar 2014 - 00:57:39

Ale koleżanka nosi pieluchę, że potrzebuje tyle miejsca? Pidżama na prezent spoko, ale niekoniecznie taka z miejscem na pampersa.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

ząbkowanie u dzieci