Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

Etiaxil opinie

21.07 o 15:16

Krem na blizny Cepan opinie

wczoraj o 15:00

Slimtox opinie

29.01 o 13:58

Aktywne użytkowniczki

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:27:50

Dziewczyny mam pytanie odnośnie zegarka.

Czy sądzicie,że smartwatch który jest inteligentnym zegarekiem z Bluetooth pozwalający na:
•odczytywanie wiadomości SMS, email, Twitter, Facebook
•odbieranie, odrzucanie i wyciszanie połączeń
•sterowanie muzyką

pasuje do faceta ( biały albo czarny)?



smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:33:33

Właśnie też myślałam żeby kupić go chłopakowi ale gdzie go moge dostać?:) Myslę że dla faceta lepiej czarny :)

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:34:23

Moim zdaniem to zupelnie zbedny gadzet. Wolałabym kupic mu g shock-a.

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:35:57

Marteczka91 na all są

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:36:05

na all chyba są, kiedyś oglądałam. fajny :)
jaka cena?

zweryfikowana
Posty: 5.381
Ostrzeżenia: 2/5

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:36:38

Cytat
Zuosnica
Moim zdaniem to zupelnie zbedny gadzet. Wolałabym kupic mu g shock-a.

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:37:03

Mój facet jarał się jak te zegarki wyszły :) i kocha gadżety :) a ma urodziny we wrześniu więc prezent jak znalazł :) pogadam jeszcze z moim bratem (bo obaj mają podobne zainteresowania i kochają gadżety) żeby mi doradził czy może jeszcze coś innego interesującego wyszło:)
oo już znalazłam na allegro (szukałam kiedyś ale zapomniałam jak one się nazywają :D) kosztują ok 300 zł.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-08-22 14:37 przez Marteczka91.

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:37:54

Lukrowa chyba około 300zł

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:38:04

Uwazam ze fajny gadzet dla faceta. Ja sobie kupilam no i niestety sie znudzil teraz bedzie mial go moj chlopak :) Rzeczewiscie fajna rzecz

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:43:29

fajny, ale jesli juz to czarny ;)

smartwatch u faceta

22 sie 2013 - 14:46:08

W media markt są-399zl, w zestawie jest biały pasek i czarny, a jak to nie pomoże, zawsze można wymienić na swój pasek , bo jest taka możliwość.

smartwatch u faceta

18 lut 2023 - 07:40:11

Tak naprawdę to również warto jest dodać, że taki zegarek może stanowić bardzo ciekawy gadżet reklamowy i jestem zdania, że jak najbardziej dobrze o tym wiedzieć. Sama nawet całkiem niedawno zamawiałem smartwatche z logo z https://reklamowegadzety.pl/c/smartwatche i jestem zdania, że wybrałam bardzo mądrze.

smartwatch u faceta

25 mar 2023 - 13:42:48

Jeżeli nie wymagasz od takiego zegarka funkcji z kosmosu, to bardzo polecam sklep https://www.edibutik.pl/ Ja tam kupiłam smartwatch dla siebie i jestem z niego zadowolona, świetnie działa, monitoruję najważniejsze rzeczy i nie kosztował mnie dużo.

smartwatch u faceta

12 paź 2023 - 11:39:53

Polecam pomyśleć o zakupie zegarka jaki znajdziecie w sklepie https://happytime.com.pl/smartwatche Jest tam wiele ciekawych modeli takich marek jak m.in. CASIO, EMPORIO ARMANI, HUGO BOSS, DIESEL, TOMMY HILFIGER i wiele innych. To miejsce oferuje swoim klientom połaczenie oryginalnego produktu o wysokiej jakości wykonania idące w parze z bardzo konkurencyjnymi cenami. Możecie kupić u nich zegarek zarówno online jak i w ich sklepie stacjonarnym. Warto jest do nich zajrzeć. Polecam

smartwatch u faceta

22 sty 2024 - 18:02:23

Widziałam ostatnio sklep https://aries-watches.pl/ gdzie mają naprawdę fajne smartwatche, które pasują zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Mają tam modele na różne okazje, zarówno na sportowy pasek, jak i elegancką bransoletę, więc znajdziesz coś dla faceta bez względu na to, czy preferuje biały czy czarny. Plus mają całą gamę akcesoriów, więc możesz dodatkowo spersonalizować zegarek.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Botki na Jesień h/n?