Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Wiem,że zła kategoria,ale wybaczcie :D

Dziewczyny pomóżcie? Czy można sprawdzić historię komputera,mimo tego,że została wykasowana?
Nie znam się za bardzo na tym,a kiedyś czytałam ,że są jakieś pliki ,które gdzieś zostają (cookies czy coś takiego).
Wiecie coś na ten temat? Liczę na Waszą pomoc:))

w zakładce "historia", wyświetl kompletną historię, o ile nie wykasowano

ale jeśli robisz to żeby faceta szpiegować to załóżmy że mojej podpowiedzi tu nie ma;)

tak..w narzedzia wejdz i tam masz historie przegladania:)

zweryfikowana
Posty: 3.200
Ostrzeżenia: 1/5

Wydaje mi się, ze jak usuniesz to gdzieś to tam musi być tylko gdzie ... Nie wiem

No właśnie tam jest wszystko wykasowane,czyli inaczej nie da się tego sprawdzić?:)

P.S. Nie chodzi o faceta :D

jak się kasuje historię to i nieraz cookies też, zależy jaka opcja jest ustawiona przy usuwaniu historii
aha, wpisz w wyszukiwarke komputera np start ---> szukaj czy coś takiego cookies :) może cos znajdzie



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-11-23 08:21 przez kami_g1.

Cytat
kami_g1
jak się kasuje historię to i nieraz cookies też, zależy jaka opcja jest ustawiona przy usuwaniu historii

A powiedz mi czym to się różni i gdzie są te pliki cookies? Bo ja trochę ciemna jestem, w tych sprawach :D
Wpisałam i wyskakuje mi "Odmowa dostępu"...
Wpisałam i wyskakuje mi "Odmowa dostępu"...



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-11-23 08:23 przez Victoria222.

wydaje mi się że pliki cookies same się przechowuja tzn zapisują na dysku twardym komputera

Polecam darmowy program ccleaner, bardzo łatwy w obsłudze.. W nim sprawdzisz jakie strony były otwierane (poprzez pliki cookies).

pobierz.pl/porada/czym-sa-i-jak-usunac-pliki-cookies

tutaj troszkę napisali

albo jak radzi Lara 1402 spróbować odzyskać poprzez jakiś program ;)