Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Zelowe,hybrydowe,akrylowe..

14 kwi 2014 - 20:06:17

Witam Was dziewczyny!Jak w temacie,chcialabym sie dowiedziec od Was (bo na pewno wiecie wiecej na ten temat niz ja) czym to sie rozni,paznokcie hybrydowe,zelowe i akrylowe?Do czego sa potrzebne tipsy,a do czego nie?Czy trudno je wykonac?I czy ktoras z Was byla samoukiem,czy tez moze chodzila na kurs przygotowujacy do robienie tych rzeczy ;).Spotykam wiele dziewczyn,ktore robia takie panokcie w domu,tez bym chciala sprobowac.Wiem,ze trzeba sie liczyc z kosztami,ale pasja jest najwazniejsza.Jestem zielona w tym temacie,a w internecie nie moge znalezc nic,co by mi wyjasnilo wszystkie moje watpliwosci.Mam nadzieje,ze pomozecie i,ze znajde tu osobe,ktora opisze swoja sutuacje,jak bylo na poczatku,co trzeba zrobic,gdzie sie udac...Z gory bardzo dziekuje,za wszytkie odpowiedzi! :)

niezweryfikowana
Posty: 282
Ostrzeżenia: 1/5

Zelowe,hybrydowe,akrylowe..

14 kwi 2014 - 20:15:36

Hybryda- malowanie lakierem hybrydowym twojej naturalnej płytki oczywiscie możesz też na żele i akryle pokryć fajna sprawa sama wykonuję hybrydę nie potrzeba do niej tipsów ładnie można zapuścić pazokcie.
Przedłużanie paznokci METODĄ Zelową !! zalezy jak ci wygoniej można robić żelki na szablonie jak i na tipsie to samo dotyczy akryli żele jak sama nazwa wskazuje to żel i wyróżniamy 2 metody kładzenia żelu jednofazowa i trójfazowa
W skrócie jednofazowa metoda -> naklejasz tipsa i przezroczysty żel nakładasz na pazurka
Trojfazowa -> 3 żele pink french biały do frencha i przezroczysty dla wybicia białej linii frencha malujemy paznokcia lakierem uv ale może być bez lampy :)
Do robienia żeli i hybrydki potrzebna jest lampa uv :)
Do akryli nie, akryl sam zasycha

Koszt takiego zestawu to 300 złoty w górę :) jeżeli chcesz wiecej informacji zapraszam na prv odpowiem na każde pytanie :)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja: