Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Zestawy do paznokci

21 paź 2013 - 16:39:35

Hej wszystkim :)
Myślałam o zakupie zestawu do robienia tipsów ale później tak sobie pomyślałam, że może jednak zestaw do hybrydy. Nie znam się na tym za bardzo ale lubię "dłubanie" przy pazurkach i bardzo lubię często malować różne, wyróżniające się wzorki.
Nie wiem na co powinnam zwrócić uwagę przy zakupie jednego i drugiego, jaka lampa, żele itp. więc chciałam Was prosić o pomoc, zwłaszcza te, które się tym zajmują :)
A więc zestaw do tipsów czy do hybrydowych ??? (tipsy już miałam okazję zrobić i jak na pierwszy raz fajnie mi to wyszło)
No i na co powinnam zwrócić uwagę przy zakupie jednego czy drugiego ???
Z góry dzięki za pomoc :***

Zestawy do paznokci

21 paź 2013 - 16:41:27

hybryda jest chyba trudniejsza z tego co wiem
<moderacja>



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-10-21 16:42 przez moderator.

Zestawy do paznokci

21 paź 2013 - 16:43:24

Tylko nie kupuj zestawu na all za mniej niż 200zł. ja tak zrobiłam i szybko pożalowałam.
Reni nail - żele . tanie a dobre. pracowałam na nich.
lampa 100zł duża . kupisz w sklepie ale lepiej iść do kosmetyczki i zapytać czy nie chce sprzedać ;)
pilniki to wszędzie kupisz ale polecam je z all bo są tańsze.
ja przerzuciłam się na hybrydowe paznokcie i był to dobry wybór. kupuje w sprawdzonym sklepie w mieście obok. :)

Zestawy do paznokci

21 paź 2013 - 16:51:52

Cytat
aneska7589
Tylko nie kupuj zestawu na all za mniej niż 200zł. ja tak zrobiłam i szybko pożalowałam.
Reni nail - żele . tanie a dobre. pracowałam na nich.
lampa 100zł duża . kupisz w sklepie ale lepiej iść do kosmetyczki i zapytać czy nie chce sprzedać ;)
pilniki to wszędzie kupisz ale polecam je z all bo są tańsze.
ja przerzuciłam się na hybrydowe paznokcie i był to dobry wybór. kupuje w sprawdzonym sklepie w mieście obok. :)