Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Zniszczone paznokcie po hybrydowym

22 lis 2011 - 16:32:40

nie no dziewczyny ;)

to byl lakier do manicure hybrydowego - babka miala nawet paletkę kolorów i z niej wybierala - najpierw nakładała mi baze, potem 2 warstwy hybrydowego i na koniec jaką bazę końcową...nie znam się na tym - ale jej gabinet jest na stronie Mistero Milano jako dystrybutor....

teraz to już sama zgłupiałam - chodziłam tam kilka razy bo jak spiłowała "hybrydę" to nakładała nowy i nie sądziłam że aż tak moje paznokcie są w fatalnym stanie......do czasu .... gdy właściwie same mi odpadły ;)

stosuje nailteka xtra - który jest do paznokci zniszczonych po tipsach - odżywka białkowa która fajnie wypełniła mi moje nierowne paznkocie po spotkaniu z "rzeźnikiem", oprocz tego stosuje krem nawilzajacy do paznkoci sally hansen i odzywkę złotą z sally hansen....a i tak pękają ...

Zniszczone paznokcie po hybrydowym

22 lis 2011 - 18:31:01

to ja juz ez zglupialam:)

Zniszczone paznokcie po hybrydowym

23 lis 2011 - 10:21:10

po prostu uciąć ręce i po kłopocie :)

Zniszczone paznokcie po hybrydowym

23 lis 2011 - 14:58:12

Cytat
Niczka90
Też zrobiłam niezłą głupotę-musiałam koniecznie skrócić piękne, długie i mocne paznokcie na zajęcia- nie chciało mi się ich piłować i zrobiłam najgorszą rzecz jaką mogłam zrobić- obcięłam je obcinaczkami... Efekt? Od tamtej chwili okropne, rozdwojone i łamiące się paznokcie:/

Pomogła mi odżywka Lovely z Rossmana taka o mlecznym kolorze. Odżywek jest cała seria i to dzięki nim zawsze miałam piękne i mocne paznokcie, także polecam serdecznie. Wibo również wypuściło podobną serię odżywek, tańszą o ok 2zł, ale już mogę powiedzieć, że są równie dobre jak te Lovely, także na prawdę polecam.

od obcinaczki ?
całe życie używam obcinaczki i nigdy nie miałam problemu z paznokciami

Zniszczone paznokcie po hybrydowym

23 lis 2011 - 15:03:28