Obecnie rozmawiamy o:

sklep detailingowy

gorący temat

Sklep internetowy

49 minut temu

Biznes

53 minut temu

tabernakula sklep

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:06:58

dla mnie Golden Rose są najlepsze i do tego tanie, około 4 zł
nie polecam wibo, strasznie się nimi maluje ;0

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:18:32

Ostatnio kupiłam piaskowy lakier do paznokci z firmy lovely. Pięknie się prezentuje, a co do trwałości - mam go na paznokciach już jakieś 5 dni i ani draśnięcia. :)


TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:19:07

Najtrwalsze lakiery jakie mialam to Essie (nawet tydzien bez odpryskow, matowienia etc...) i OPI (do 5 dni). Podkreslam, ze nie "leżę i śmierdzę" cały dzień, ale studiuję, dbam o dom (zmywam naczynia itp ;)) i pomimo tych czynnosci wyzej wymienione lakiery trzymają się dlugo.

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:21:59

inglot
do tego top coat i trzyma sie dlugo

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:23:57

Ja lubię essie, sally hansen, wibo :) Część mam na sprzedaż, bo z mamą kupujemy często te same kolory :)

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:24:14

ADOS
long lasting
Rimmel long lasting, swietne, chociaz duzo mam obowiazków w domu kazdego dnia( naczynia, sprzatanie..) , dobrze sie trzymaja.

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:24:38

ja za trwałość lubię essie, choć nie każdemu do gustu przypadają. Ma dużą gamę kolorów i ponoć te jasne trzymają się krótko. Ja ostatnio miałam koralowy i ponad tydz. wytrzymał bez większych odprysków ( niewidocznie starły się końcówki). Swoje essie kupiłam w hebe na promocji 1 + 1 za 1zł więc wyszło ok. 16zł/szt., ale reg. cena to 30-36 zł.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-06-15 17:29 przez australiandreamer.

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:30:44