Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:06:58

dla mnie Golden Rose są najlepsze i do tego tanie, około 4 zł
nie polecam wibo, strasznie się nimi maluje ;0

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:18:32

Ostatnio kupiłam piaskowy lakier do paznokci z firmy lovely. Pięknie się prezentuje, a co do trwałości - mam go na paznokciach już jakieś 5 dni i ani draśnięcia. :)


TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:19:07

Najtrwalsze lakiery jakie mialam to Essie (nawet tydzien bez odpryskow, matowienia etc...) i OPI (do 5 dni). Podkreslam, ze nie "leżę i śmierdzę" cały dzień, ale studiuję, dbam o dom (zmywam naczynia itp ;)) i pomimo tych czynnosci wyzej wymienione lakiery trzymają się dlugo.

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:21:59

inglot
do tego top coat i trzyma sie dlugo

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:23:57

Ja lubię essie, sally hansen, wibo :) Część mam na sprzedaż, bo z mamą kupujemy często te same kolory :)

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:24:14

ADOS
long lasting
Rimmel long lasting, swietne, chociaz duzo mam obowiazków w domu kazdego dnia( naczynia, sprzatanie..) , dobrze sie trzymaja.

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:24:38

ja za trwałość lubię essie, choć nie każdemu do gustu przypadają. Ma dużą gamę kolorów i ponoć te jasne trzymają się krótko. Ja ostatnio miałam koralowy i ponad tydz. wytrzymał bez większych odprysków ( niewidocznie starły się końcówki). Swoje essie kupiłam w hebe na promocji 1 + 1 za 1zł więc wyszło ok. 16zł/szt., ale reg. cena to 30-36 zł.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-06-15 17:29 przez australiandreamer.

TRWAŁE lakiery do paznokci! jakie?!

15 cze 2013 - 17:30:44