Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Problem z żelem! Pomożcie :(

12 maj 2011 - 22:03:35

Witam, mam problem. Zajmuję się paznokcami od 3 lat. Skończyłam kurs itp, ale mam pewien problem. Paznokcie robię z tipsów french z ładnym glębokim usmiechem i zawsze wszystko było ok dopoki (cały czas kupuje te same tipsy i teraz dopiero wystapił ten problem) i (wlasnie nie wiem jak to wytłumaczyc) miedzy żelem a tipsem french (zwykle na koncach paznokcia w rogach...robi się tak jakby zapowietrzenie gdzie dochodzi mi brud i paznokcie juz po 1,5-2 tyg wygladaja nie estetycznie ;/ nie wiem dlaczego. Nie potrafie z tego wybrnąc a na necie nie mogę znalesc żadnej odpowiedzi na ten temat. Wszystko robie tak jak powinnam. Jak mam temu zapobiec?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
Pozdrawiam

Problem z żelem! Pomożcie :(

03 sie 2011 - 02:15:55

A czym nabłyszczasz ?
Ja miałam taki problemgdy nabłyszcalam nie odpowiednim top coatem , po ok 2 tyg wygladały jak burdne

zweryfikowana
Posty: 3.549
Ostrzeżenia: 1/5

Problem z żelem! Pomożcie :(

05 sie 2011 - 15:07:24

mi sie tak robiło jak używałam białego zelu do kiitu.

Problem z żelem! Pomożcie :(

05 sie 2011 - 15:20:19

własnie mi tez się tak od pewnego czasu dzieje ;/ Już nawet pytałam kobiety u których kupuje żele (też są po kursach) i tez nie wiedzą co mi na to poradzić. Też próbowałam z tymi nabłyszczaczami ale i tak nic to nie daje ;/ i aktualnie nikomu ani sobienie robię tego bo sie po prostu boje ;/

Problem z żelem! Pomożcie :(

05 sie 2011 - 15:30:48

Dziewczyny już wiem o co kaman :D poprostu przed nałożeniem żelu na tipsa french :) musimy go zmatowić pilnikiem 180 :) nie może być śliski i gładki musi być zmatowiony ;p i po problemie :D

Problem z żelem! Pomożcie :(

05 sie 2011 - 15:31:25

ja sie moze mało znam, ale rozumiem, ze zapowietrzenie robi sie na koncach wolnego brzegu paznokcia.