Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Postanowienie noworoczne

28 gru 2017 - 23:36:51

Siema! Ostatnio doszłam do wniosku, że czas wziąć się za siebie. W końcu jak długo można żyć z nadmiarem kilogramów? Nie dość, że nie ma się na nic ochoty, to dodatkowo zdrowie zaczyna się powoli pogarszać. Dlatego też moim noworocznym postanowieniem jest zrzucenie 10 kg, które bardzo mi ciążą. Zwracam się do Was o pomoc w kwestii diet, ćwiczeń oraz preparatów na odchudzanie, ponieważ w tych tematach jestem totalną nowicjuszką. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

Postanowienie noworoczne

31 gru 2017 - 17:52:10

Ja dokładnie rok temu wzięłam sobie za punkt honoru moją wagę, postanowiłam schudnąć dla swojego chłopaka i mocno się zawzięłam. Początki były koszmarnie trudne, ale on mnie wspierał. Nie byłam na super diecie, zaczęłam regularnie jeść, ale mniej i zdrowiej. Zero slodyczy i slodkich napojów, do tego IQgreen do pomocy i dużo ruchu. W rok schudłam 18 kg, a w święta zyskałam narzeczonego, więc opłacało się męczyć !

Postanowienie noworoczne

31 gru 2017 - 21:23:28

Moje postanowienie to być lepsza wersja siebie :D

Postanowienie noworoczne

06 sty 2018 - 16:57:48

Jeżeli jest motywacja to sukces pewny. Kilka razy podchodziłam do tego, aby w końcu schudnąć. Dieta i ćwiczenia nie dawały oczekiwanych rezultatów. Najwidoczniej coś robiłam źle. Na szczęście koleżanka była bardziej obcykana w tym temacie. Ułożyła mi prawidłową dietkę o mniejszej kaloryczności. Dodatkowo zaleciła zestaw odpowiednich ćwiczeń i stosowanie iqgreen, na przyśpieszenie oczekiwanych efektów. Kilogramy w końcu zaczęły lecieć w dół. Moim sukcesem było zrzucenie 4 kg w ciągu tygodnia. Aktualnie mogę pochwalić się szczupłą sylwetką, o której od zawsze marzyłam.

Postanowienie noworoczne

07 sty 2018 - 11:25:47

no nie ma cudownych diet
tylko silna wola
nie jest łatwo schudnąć to fakt
moja siostra wazyła kiedyś 80 kg