Obecnie rozmawiamy o:

Tabletki anty

gorący temat

ogrzewanie

dzisiaj o 15:31

Co na wzdęcia i gazy?

dzisiaj o 13:26

Problem z testem ciazowym

dzisiaj o 11:57

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dieta owocowo warzywna

26 lut 2016 - 14:51:38

Dziewczyny czy któraś z was była na diecie owocowo warzywnej? Na czym to dokładnie polega? Trzeba wyeliminować wszystkie pozostałe pokarmy? Chciałabym zrzucić kilka kilogramów, nie wiem czy taka dieta będzie ok, jak myślicie? help

Dieta owocowo warzywna

01 maj 2016 - 22:23:24

Ja się właśnie przymierzam do 3 dniowej warzywno-owocowej diety oczyszczającej (znalazłam na jakimś blogu)
Dzień 1

Po obudzeniu: sok z 1 cytryny z wodą lub herbata z mięty (najlepiej po prostu zaparzone liście mięty)

Śniadanie: surówka z pomidora, cebuli (skropiona oliwą, cytryną z dodatkiem np. bazylii); zupa krem z pora (bez pieczywa)

wypijamy co najmniej szklankę wody

Przekąska: 1 duże jabłko, pół świeżego ananasa

Obiad: surówka z kiszonej kapusty (bez dodatku cukru i soli) lub pół gotowanego kalafiora z dodatkiem sosu vinegrette; gotowany seler z marchewką i koperkiem (można zmiksować i zrobić z tego zupę krem; do rozrzedzenia używamy wody mineralnej niegazowanej; nie przyprawiamy solą)

wypijamy co najmniej szklankę wody

Podwieczorek: sok z 1 surowego buraka i jabłka

wypijamy co najmniej szklankę wody

Kolacja: surówka z sałaty lodowej, cebuli czerwonej i 5 pomidorków koktajlowych pokrojonych w ćwiartki (skropione oliwą i cytryną, posypane ziołami);

wypijamy co najmniej szklankę wody



Dzień 2

Po obudzeniu: Sok z natki pietruszki, jabłka i cytryny (miksujemy umyty pęczek natki pietruszki z obranym, pozbawionym gniazd jabłkiem, obraną i pokrojoną w grube plastry cytryną w blenderze, uzupełniając wodą mineralną w ilości około 2-3 szklanek)

Śniadanie: surówka z wielu warzyw np. czerwona kapusta, marchew, biała rzodkiew, papryka, cebula (warzywa szatkujemy, ugniatamy, by puściły soki i łączymy z sokiem z cytryny, oliwą i ziołami- może być miks prowansalskich);

wypijamy co najmniej szklankę wody

Przekąska: pół świeżego ananasa

wypijamy co najmniej szklankę wody

Obiad: pół niedużego ugotowanego (najlepiej na parze) kalafiora polanego sosem vinegrette, posypanego pestkami dyni

wypijamy co najmniej szklankę wody

Podwieczorek: 1 duży grejpfrut

wypijamy co najmniej szklankę wody

Kolacja: surówka z selera i jabłka (starte na dużych oczkach i przyprawione cytryną); sok z pomarańczy i marchwi



Dzień 3

Po obudzeniu: sok buraka i jabłka

Śniadanie: surówka z sałaty zielonej, ogórka kiszonego i cebuli czerwonej z oliwą, cytryną i ziołami;

wypijamy co najmniej szklankę wody

Przekąska: pokrojony w plastry banan skropiony cytryną lub garść bakalii (rodzynki, orzechy włoskie, nerkowce, niesolone orzeszki ziemne itp.)

wypijamy co najmniej szklankę wody

Obiad: zupa krem z marchwi z pestkami dyni i siemieniem lnianym

wypijamy co najmniej szklankę wody

Podwieczorek: zupa krem z brokułów (1 pokrojoną marchew gotujemy 15 minut w 3 szklankach wody z zielem angielskim i liściem laurowym. Dodajemy umyte różyczki brokuła. Gdy jest już miękki wyjmujemy ziele angielskie i liście laurowe i miksujemy na krem. Przyprawiamy ulubionymi ziołami)

wypijamy co najmniej szklankę wody

Kolacja: surówka z marchwi i jabłka; sok z buraka i jabłka z dodatkiem siemienia lnianego

jak przetrwam to dam znać jak było ;)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Niedobór żelaza. Co jeść?