Obecnie rozmawiamy o:

produkty do domu online

gorący temat

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

motywacja na diecie

wczoraj o 18:53

dieta i trening

wczoraj o 13:41

motywacja na diecie

wczoraj o 13:10

prawidłowa waga

wczoraj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 1.809
Ostrzeżenia: 1/5

70 kg - czyli ja grubas.

13 kwi 2013 - 11:12:06

Bez silnej woli i motywacji niestety nic nie zdziałasz. Może najpierw ogranicz porcje, a dopiero potem weź się za dietę. Zamiast kolacji możesz pić zieloną herbatę, a zamiast słodyczy jeść gorzką czekoladę.

70 kg - czyli ja grubas.

13 kwi 2013 - 11:12:58

Polecam ćwiczenia z Ewą Chodakowska! sama ćwiczę z nią od 3 miesięcy. przy wzroście 168 cm ważyłam więcej niz ty teraz.... CZuje się rewelacyjnie chociaż mierze sie a nie waże. szczerze nie obchodzi mnie nawet ile waże:)) ważne że czuje się świetnie i widze róznice w cm :))

PS. CO T DIETY TEZ JESTEM ŁASUCHEM:) MOŻNA JEŚC SMACZNIE I ZDROWO. A NAWET TRZEBA JEŚĆ ŻEBY SCHUDNĄĆ. I BZDURA TOTALNA Z TYM NIE JEDZENIEM PO.... ( I TU TE MAGICZNE GODZINY) JEMY 2-3 GODZINY PRZED PORĄ SPANIA. NIE WYOBRAŻAM SOBIE KOGOŚ KTO CHODZI SPAC NP PO 23 I JE KOLACJE O 18... I MECZY SIĘ GŁODUJĄC NASTEPNE 5 GODZIN... :)
3MAM KCIUKI :))

zweryfikowana
Moderator
Posty: 15.658

70 kg - czyli ja grubas.

13 kwi 2013 - 11:23:29

Cytat
matra
dagoos86, suszarka do owoców, cienko pokrojone jabłka, trochę cynamonu i jazda - masz chipsy.
A jak chcesz coś pochrupać to sobie podpraż pestki dyni albo wcinaj orzeszki [choć o niesolone cholernie trudno]. Poza tym odrobina płatków kukurydzianych to nie zbrodnia, choć ja wolę dodać trochę białka do kolacji, mimo, że się jako tako nie odchudzam.

A jak chcesz jeszcze coś innego do pochrupania, to sobie poczytaj przepisy na Graham Nuts, tylko nie pamiętam ilości cukru w nich, ale tą zawsze można ograniczyć.
a Ty, martischa, zamiast się bawić w dietetyka, na FB byś odpisała, bo zaraz wychodzę :P