Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

AQUA SLIM !! zbiorczy

07 maj 2013 - 08:23:55

jeśli zawiera chrom to działa, bo ogranicza się przy tym słodycze, ale wydaje mi się, że lepiej w takim wypadku kupić po prostu chrom. Jakoś nie mam zaufania do tych reklanowych 'wynalazkow' :)

AQUA SLIM !! zbiorczy

10 maj 2013 - 08:33:14

nie pomogło... szczerze nawet efek jojo był ;/ teraz łykam chrom w tabletkach i chudne... powoli ale chunde, do tego błonnik < jogurty i nabiał> i godzinka dziennie bieganie lub Mel B

AQUA SLIM !! zbiorczy

14 maj 2013 - 23:15:43

Studiuję dietetykę i niedawno miałam zajęcia na temat takich specyfików. Chudniecie chyba bo tak wasza psychika działa :D Swego czasu też to piłam i żadnych rezultatów nie widziałam koleżanke za to przeczyściło :) I nie mówcie że to ma chrom i tak i tak działa, please...
I nie łykajcie też chromu nie wierzcie w takie rzeczy, poza tym można sobie wszystkiego przez jedzenie dostarczyć poza tym zdrowsza dieta i tyle a nie jakieś tablety, po co sobie zdrowie niszczyć..



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-14 23:17 przez nirvanka1408.

AQUA SLIM !! zbiorczy

16 maj 2013 - 22:40:04

piłam, zero efektów, bez ćwiczeń i odpowiedniej diety sama woda nie pomoże. Niestety :)

AQUA SLIM !! zbiorczy

19 maj 2013 - 00:24:43

Cytat
Kasia_Patrycja
piłam, zero efektów, bez ćwiczeń i odpowiedniej diety sama woda nie pomoże. Niestety :)

Zdecydowanie popieram :) Zero efektów...

AQUA SLIM !! zbiorczy

19 maj 2013 - 16:53:05

Ja spróbowałam raz i już nigdy więcej nie spróbuję :)

Z dziewczynami w pracy kupiłyśmy do śniadania wszystkie 6 ... sniadanie +butelka wody+saszetka SLIM. Piłysmy ...i po paru h .. wszystko mi się przylepiło ubranie, spływałam potem (mimo,że było ok 15 stopni tylko) ... i moje koleżanki to samo ...sikałam co chwile więc to tylko WYZBYWA się wody z organizmu

NIE POLECAM!

AQUA SLIM !! zbiorczy

20 maj 2013 - 09:44:30

nie pomaga.

AQUA SLIM !! zbiorczy