Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

gorący temat

Podnoszenie kwalifikacji

22 minut temu

Sklep internetowy

godzinę temu

Biznes

godzinę temu

tabernakula sklep

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

AQUA SLIM !! zbiorczy

07 maj 2013 - 08:23:55

jeśli zawiera chrom to działa, bo ogranicza się przy tym słodycze, ale wydaje mi się, że lepiej w takim wypadku kupić po prostu chrom. Jakoś nie mam zaufania do tych reklanowych 'wynalazkow' :)

AQUA SLIM !! zbiorczy

10 maj 2013 - 08:33:14

nie pomogło... szczerze nawet efek jojo był ;/ teraz łykam chrom w tabletkach i chudne... powoli ale chunde, do tego błonnik < jogurty i nabiał> i godzinka dziennie bieganie lub Mel B

AQUA SLIM !! zbiorczy

14 maj 2013 - 23:15:43

Studiuję dietetykę i niedawno miałam zajęcia na temat takich specyfików. Chudniecie chyba bo tak wasza psychika działa :D Swego czasu też to piłam i żadnych rezultatów nie widziałam koleżanke za to przeczyściło :) I nie mówcie że to ma chrom i tak i tak działa, please...
I nie łykajcie też chromu nie wierzcie w takie rzeczy, poza tym można sobie wszystkiego przez jedzenie dostarczyć poza tym zdrowsza dieta i tyle a nie jakieś tablety, po co sobie zdrowie niszczyć..



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-14 23:17 przez nirvanka1408.

AQUA SLIM !! zbiorczy

16 maj 2013 - 22:40:04

piłam, zero efektów, bez ćwiczeń i odpowiedniej diety sama woda nie pomoże. Niestety :)

AQUA SLIM !! zbiorczy

19 maj 2013 - 00:24:43

Cytat
Kasia_Patrycja
piłam, zero efektów, bez ćwiczeń i odpowiedniej diety sama woda nie pomoże. Niestety :)

Zdecydowanie popieram :) Zero efektów...

AQUA SLIM !! zbiorczy

19 maj 2013 - 16:53:05

Ja spróbowałam raz i już nigdy więcej nie spróbuję :)