Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:16:21

Otóż dziewczyny 3 dni temu bylam u fryzjera, bo zachciało mi się aby moje włosy stały się lżejsze ( wcześniej miałam naprawdę bardzo gęste włosy) i po wyjściu z salonu poczułam się jakby zostało mi o połowę mniej włosów ;(( strasznie się czuję, że taką głupotę palnęłam... nie wiem mogłam się bardziej sprecyzować. A teraz mam kolejny problem z włosami bo stały się cienkie, płakać mi się chce po prostu ehh.
I moje pytanie do was czy włosy ścięte z objętości są w stanie wrócić do stanu przed cięciem ?

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:17:55

no:D jak odrosną :P

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:19:00

nie znam się na tym, myślę, że najtrafniej udzieli Ci ktoś odpowiedzi kto się na tym zna
podbijam:)

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:19:32

a ja wlasnie chce mocnow wycieniowac bo jak sa 1 dl to sa ciagle ulizane i mnie wkurzaja

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:20:17

Jasne, że tak. Po prostu musisz troszkę poczekać, żeby odrosły. Też mam grube włosy, a po wizycie u fryzjera czułam lekkość. Teraz znowu mi odrosły i dalej są grube. To kwestia czasu:)

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:20:43

oczywiście, że tak! moja kuzynka ma geste włosy i zawsze jak fryzjerka jej obcina to wracają z czasem to swej objętości

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:24:42

dzięki pocieszyłyście mnie, bo fryzjerka ścinała mi je tak od połowy długości ( też mam długie włosy) i jakby wyczesywała mi te ścięte włosy i już myślałam że to hmm nieodwracalny proces. Tak więc będę czekać i mam nadzieję, że moje włosy wrócą do dawnej postaci .

zweryfikowana
Posty: 1.986
Ostrzeżenia: 2/5

po wizycie u fryzjera ...

12 wrz 2010 - 17:25:38

Cytat

no:D jak odrosną :P

hehe dokładnie. ;)