Obecnie rozmawiamy o:

Angielski

gorący temat

dieta i trening

dzisiaj o 13:41

motywacja na diecie

dzisiaj o 13:10

prawidłowa waga

dzisiaj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

dziewczyny, chce się Was poradzić. Mam 19 lat, cierpię na straszny na gól głowy.Boli mnie codziennie/przez dzień. To nie jest zwyczajny ból.. przy bólu mam straszny skurcz jak by walili mnie młotami, cały czas mnie mdli i kręci w głowie, na słońcu też przebywać nie mogę bo mdleje. Przez to nie mogę normalnie funkcjonować, a w nocy przeżywam naprawdę masakrę. Jestem już umówiona do dermatologa, ale chciała bym Was zapytać czy macie tak samo ? Co to może być? :(

Bardzo ci współczuję, mam podobnie - kiedyś ból dezorganizował mi całe życie, ale odkąd jestem pod opieką lekarza specjalisty i się leczę, jest coraz lepiej.
Radzę wybrać się do neurologa, który zleci badanie EEG, prawdopodobnie dostaniesz też skierowanie na rezonans. Bez badań nikt nie postawi diagnozy, więc najlepiej się przebadać. Głowa do góry, będzie dobrze :)

A od kiedy to trwa?

ok. 4 miesiące, ale przedtem ból nie był taki jak teraz :(

Z bólem głowy do dermatologa? hmm
Masz badania robione na bieżąco? Morfologia, ciśnienie w normie? Chorujesz na coś?
U mnie bóle głowy były przez lata diagnozowane jako wynik stresu i niewyspania... Musiałam wyemigrować żeby się dowiedzieć że kochany NFZ zaraził mnie wzw typu C, i stąd te bóle.

niezweryfikowana
Posty: 43
Ostrzeżenia: 2/5

Też nie rozumiem po co do dermatologa z bólem głowy??? Przyczyną takich silnych bóli może być coś poważnego, ale jak już wspomniano wcześniej może to być stres. Nie chcę przez to powiedzieć że stres nie jest poważną przyczyną, ale chyba najłatwiejsza do pokonania - w tym przypadku wszytko zależy od pracy nad sobą;) Napisz jak będziesz wiedzieć co to...

mi to wygląda raczej na migrenę niestety :/
u mnie pomogło, jak unikałam cytrusów, które ponoć nasilają bóle