Obecnie rozmawiamy o:

najtańsza apteka

godzinę temu

Meble

dzisiaj o 19:04

Sypialnia tapeta

dzisiaj o 16:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytat
wielkaMIss
Cytat
tatiana29
Cytat
wielkaMIss
Cytat
tatiana29
Ja mam podobnie.Robilam tomograf,rezonans i wyszlo,ze mam malformacje arnolda chiarego.Teraz jestem pod opieka lekarzy.

U mojej znajomej było podejrzenie tej choroby. Nie wiem, co ostatecznie lekarze zdiagnozowali. A jak Ty się czujesz?
kiepsko z tymi bolami.Tabletki juz mi nie momagaja.Dopiero we wrzesniu mam konsultacje neurochirurgiczna,a do tego czasu czekam i latam po innych lekarzach.Nie pracuje,bo nie daje rady z ta glowa.

Najgorsze są takie choroby, których nie można opanować i dodatkowo człowiek cierpi.
Trzymaj się cieplutko i oby Ci ten lekarz we wrześniu jakoś pomógł :*
Dzieki,pozdrawiam

a moze bierzesz jakies leki? np tabletki anty

TE objawy wskazują na migrenowe,ale to sobie tylko możemy pogdybać.Mnie też ciągle bolała głowa,ale nie miałam mdłości i światłowstrętu i w moim przypadku pomogła dieta oczyszczająca/nie mylic z odchudzającą/ wg Stefanii Korżawskiej,wszystko jak ręka odjął.

Proponuję pić dużo wody w ciągu dnia. Czasami może naprawdę pomóc. I również polecam jakieś witaminy, np. Bodymax sport. Mi pomogły gdy miałam bóle głowy, teraz wgl nie biorę żadnych leków (no poza tymi witaminami). Także polecam! I życzę zdrowia! ;)

Czasami na takie bóle pomaga wizyta u najmniej spodziewanego lekarza. Moja mama badała sie u wszystkich możliwych specjalistów, masa badań. A bóle miała takie, że tydzień z domu nie była w stanie wyjść. Pomógł jej okulista! Okazało się, że oczy jej się zbyt męczą i musi nosić okulary na stałe (wcześniej miała tylko do komputera itd). Bóle nie są teraz aż tak tragiczne i może normalnie funkcjonować. Ale z drugiej strony, sporo moich koleżanek cierpi na migreny, wymiotują mdleją z bólu, ogólnie tragedia. Dlatego polecam komplet badań.