Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

Syfilis?

10 minut temu

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 398
Ostrzeżenia: 1/5

Folia spożywcza a odchudzanie

06 mar 2015 - 10:33:26

Witam, po przeczytaniu artykułu o trikach na odchudzanie, zaczęłam mieć wątpliwości czy owinięcie się folią spożywcza przynosi efekty, albo o inaczej co jeszcze przyniesie... Otóż chodzi mi o to że można się odpazyc itp. Robiła któraś z was tak?

Folia spożywcza a odchudzanie

06 mar 2015 - 10:40:49

Nie znam się na tym,ale miałam znajomego który zawodowo zajmował się sportem i wiem,że folią owijał się gdy biegał. To niby przyspieszało spalanie,działało trochę jak sauna. Oczywiście to dość beznadziejne porównanie :) ale mam nadzieje ze wiadomo o co chodzi. Więc owinięcie się folią i siedzenie na kanapie nic nie da :)
Co do odparzeń to nic nie mówił,a dość często to stosował.

zweryfikowana
Posty: 398
Ostrzeżenia: 1/5

Folia spożywcza a odchudzanie

06 mar 2015 - 10:50:58

Uznałam to za dobry dodatek do treningu Cardin i silowego ale potem pomyślałam że skóra nie będzie oddychać przez folię

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 13.992

Folia spożywcza a odchudzanie

06 mar 2015 - 11:13:28

Ja widziałam jak na siłowni dziewczyny się taką folią owijały, a niektóre to nawet zakładały grube bluzy do ćwiczeń. Z tego co wiem to nie było odparzeń, ale one zaraz po ćwiczeniach pozbywały się tej folii. Ja to nawet raz spróbowałam, ale matko jedyna po 20 min. niechcący podwinęła folię i się woda wylała normalnie. Masakra całe gacie mokre miałam, tak wyglądało jakby mnie ktoś wodą oblał.

Folia spożywcza a odchudzanie

06 mar 2015 - 11:21:13

He he :) Ja mam gacie mokre nawet jak robię zwykły 50 minutowy trening :)

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 13.992

Folia spożywcza a odchudzanie

06 mar 2015 - 11:33:21