jak ujedrnic cialo i pozbyc sie cellulitu, ale jednoczesnie widocznie NIE schudnąć?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-01 15:25 przez tullia.

Siłownia, siłownia i jeszcze raz siłownia - nie stracisz z masy ale za to rozbudujesz mięśnie i ujędrnisz ciało. Do tego różnego rodzaju masaże i balsamy ujędrniające.

Cytat
dorofix
Siłownia, siłownia i jeszcze raz siłownia - nie stracisz z masy ale za to rozbudujesz mięśnie i ujędrnisz ciało. Do tego różnego rodzaju masaże i balsamy ujędrniające.

dokładnie

a moze jestescie w stanie polecic jakies konkretne cwiczenia na silce? chodzi mi o pozbycie sie tego szitu z tylka i ud, noi ujedrnienie i drobne wyrzezbienie brzucha. może któraś z Was miala do czynienia ze stepperem i podzieli sie informacja, jakie efekty..? zastanawiam sie wlasnie nad zakupem

Polecam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej.

niezweryfikowana
Posty: 6.621
Ostrzeżenia: 1/5

ja polecam basen i siłownię :)

Z tego co tu dziewczyny wymieniły to się raczej chudnie... Ja mam z kolei taki problem że chcę schudnać tylko z nóg. Resztę mam wystarczająco chudą ale nogi masywne i to dopiero problem;/

Cytat
skarbek2012
Z tego co tu dziewczyny wymieniły to się raczej chudnie... Ja mam z kolei taki problem że chcę schudnać tylko z nóg. Resztę mam wystarczająco chudą ale nogi masywne i to dopiero problem;/
Jw.

Ja bym Ci radziła kupić karnet na siłownię. Tam będziesz miała i steper i wiele innych przyrządów na różne partie ciała. Jeden typ ćwiczeń na dłuższą metę niewiele da, a i bardzo szybko Ci się znudzi. A jak już popróbujesz na siłce i rzeczywiście w tym steperze się zakochasz, to wtedy zawsze będziesz mogła kupić. Tak w ciemno nie warto.

Ewa Chodakowska:) to moje efekty po ponad 4 miesiącach ćwiczeń:) nie schudłam ale zmniejszył mi się obwój ud i talii i w dużym stopniu pozbyłam się celulitu:)



no ja też mam takie plany jak ty mysle ze wystarczy ćwiczyć gimnastycznie czyli ćwicznia typowe na brzuch pośladki rece nogi (polecam PILATES) to najlepszy i najszybszy sposób jesli właściwie się cwiczy )polecam też książke Denis Austin "piletes";) koszt ok 40zł.
na siłowni sie chudnie i zwiększa mase bo tam jest przede wszystkim sprzęt cardio na którym się "wypocisz", wiec jesli naprawde chcesz wyrzeźbić sylwetke to ćwiczenia gimnastyczne przy nich nie chudniejsz w dosłownym tego słowa znaczeniu



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-01 16:06 przez ang_92.

beata0904- łał, brawo! obejrzalam sobie profil Ewy Chodakowskiej, efekty super, jednak, właśnie... każdy stracił na wadze. ja nie mam zbyt dużo ciała, nie chciałabym mieć go jeszcze mniej.. moze ktos jeszcze wypowie sie na temat konkretnie tego zetsawu cwiczen?:)
Napisałam do Niej z powyższym pytaniem, ciekawe czy jest szansa, że odpisze;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-01 16:12 przez tullia.

Cytat
beata0904
Ewa Chodakowska:) to moje efekty po ponad 4 miesiącach ćwiczeń:) nie schudłam ale zmniejszył mi się obwój ud i talii i w dużym stopniu pozbyłam się celulitu:)


Efekty jesli chodzi o Twoje ciało sa naprawde niesamowite! Moge wiedziec z której płyty czerpiesz zestaw ćwiczeń? Masz jedna wybraną , czy wszystkie po trochu? Czekam na odpowiedz na PRIV. Z góry Dzięki! :)

Sex sex i jeszcze raz sex, poprawa figury,zdrowia psychicznego i zdrowotnego oczywiście cery i ubytek kg murowany.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Małe jest PIĘKNE!