Obecnie rozmawiamy o:

jedzenie do pracy

gorący temat

Szkoły policealne

dzisiaj o 15:42

prawnik

dzisiaj o 13:27

Plany na przyszłość

dzisiaj o 7:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 83
Ostrzeżenia: 1/5

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:21:04

Dobra,chciałam tylko pomóc,piszcie Ci chcecie:)
Suchy wacik naklejam na kulkę-zakręconą!!! Masuje tylko i wyłącznie po trądziku!!!!!! męczę się rok! zauwazyłam od 17roku zycia-tak miało być,sory za błędy.

weztoodemnie - pisałam to na szybko,a zresztą... dobrze Pani POLONISTKO!

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:23:20

Cytat
esmeralda800
Cytat
coco-moko
to w końcu męczysz się rok czy 17 lat z tym trądzikiem, i rozumiem że po tygodniu tych masażów, wacikiem nasiąkniętym dezodorantem zniknął ci trądzik?
nie,zniknął dezodorant:>

hahahhahhaha, jeszcze lepiej :D

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:25:17

Najlepiej iść do dermatologa (dobrego) i dostajesz atybiotyki i po pół roku piękna buźka :)))

niezweryfikowana
Posty: 313
Ostrzeżenia: 2/5

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:28:11

Prawde mowiac nie rozumiem do konca tego deo z wacikiem... Ten deo nadal jest pelny i zawartoscia przesiakajaca wacik sobie masujesz twarz?

Tak czy inaczej... nie chcac studzic twojego entuzjazmu zbytnio... mozliwe, ze cieszysz sie za wczesnie.

Problemy skorne tego typu nigdy nie znikaja tak latwo, zawsze nawracaja.
Niestety w moim przypadku kazda nowa metoda i kosmetyk dziala i daje super efekt, ale dziala... tylko przez kilka pierwszych uzyc. Po 3-4 tygodniach problem nawraca albo sie pogarsza. To tylko rekacja skory na cos nowego. Poznie sie przyzwyczaja i...znowu rozpacz.

Co do wyzej wspomnianego bialego jelenia ekhm...
1. mydlo wysusza - kazde bez wzgledu na to co napisane na opakowaniu
2. wysuszamy zbytnio - problem sie nasila, twarz jeszcze bardziej tlusta sie robi
3. uzywalam jelenia z kozim mlekiem, bo mialo nawilzac... po 3 uzyciach skora byla tak sucha i podrazniona, ze nawet krem nie mogl tego nawilzyc, a pysk mialam w ciagu dnia tak tlusty jakbym sobie olejem smarowala
takze jelen to niestety zgubny srodek. Najpierw pomoze, potem zaszkodzi.

Cytat
blacktea18
Dobra,chciałam tylko pomóc,piszcie Ci chcecie:)
Suchy wacik naklejam na kulkę-zakręconą!!! Masuje tylko i wyłącznie po trądziku!!!!!! męczę się rok! zauwazyłam od 17roku zycia-tak miało być,sory za błędy.

weztoodemnie - pisałam to na szybko,a zresztą... dobrze Pani POLONISTKO!

Czyli suchym wacikiem pocierasz sobie pryszcze?
I nie robia sie podraznione, czerwone od tego pocierania suchym ?
Nie potrafie sobie tego wyobrazic.

Moze ten patent to tak jak ten ostatni z olejem w biuscie jako super domowy sposob na wieksze cyce -.-



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-03 19:31 przez romtomtom.

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:30:53

Cytat
Haflinger
Najlepiej iść do dermatologa (dobrego) i dostajesz atybiotyki i po pół roku piękna buźka :)))

Nie koniecznie. Ja bym tylko wywaliła kasę idąc do dermatologa. Wolę sama wypróbowac domowe, babcine sposoby. Ale mówię tu o naturalnej pielęgnacji, jak najmniej chemii. Stosuję to, co pisałam juz wczesniej. I rzeczywiscie pomaga.
Chyba, że autorka ma wysyp ropnych pryszczy. To juz inna sprawa. Na mojej buźce jest pełno takiej kaszki, wągrów i czasem ropne pryszcze. :)

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:31:47

Cytat

Suchy wacik naklejam na kulkę-zakręconą!!! Masuje tylko i wyłącznie po trądziku!!!!!!
lol co? suchy wacik wyleczył ci trądzik? brzmi nieprawdopodobnie. o ja głupia ja wydałąm setki złotych na leki a to wystarczyło sobie twarz chusteczką masować. watpie aby ten wacik ci pomógł w czymkolwiek



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-03 19:33 przez oryginal.

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:38:30

gorszych bzdur nie czytałam sorry:D

niezweryfikowana
Posty: 83
Ostrzeżenia: 1/5

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

03 paź 2012 - 19:39:36

MOże zamknę się w sobie?
dziękuje,do widzenia

niezweryfikowana
Posty: 255
Ostrzeżenia: 1/5

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

07 wrz 2013 - 12:55:49

no ciekawe z jednej strony chociaż z drugiej muszę powiedzieć lekko przeraża, bo jednak sobie możesz skórę wysuszyć. Nie wiem, czy to jest dobry sposób dla każdej z nas. A jak szukacie uniwersalnych sposobów na to, jak się trądziku pozbyć warto przeczytać ten art http://kobieta.onet.pl/uroda/twarz-i-cialo/jak-skutecznie-pozbyc-sie-tradziku-3-kroki-do-pieknej-cery/vfpwc na pewno nie zaszkodzi.

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

07 wrz 2013 - 13:18:30

Coś czuję, że dermatolog spadnie z krzesła jak usłyszy o tej rewolucyjnej metodzie.

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

14 cze 2014 - 18:00:00

Słuchajcie, miałam podobny problem, borykałam się z trądzikiem od 15 roku życia (mam obecnie 20lat)odkąd pamiętam miałam pryszcze, czasem była ich znikoma ilość a czasem cała buzia! stosowałam WSZYSTKIEGO od toników po maści wydawane bez recepty nic nie pomagało. W końcu przed studniówką udałam się do dermatologa.. zdziwiłam się, bo wizyta trwała dosłownie 5 min babeczka nie zapytała mnie dosłownie o nic tylko wypisała mi receptę za którą zapłaciłam 80zł do tego leki z recepty kolejne 120zł i faktycznie po miesiacu brania antybiotyku tradzik ustał, cera była delikatna bez zadnych niedoskonałości i wągrów, taka kurację antybiotykową stosowałam przez pół roku, musiałam zaprzestać, gdy pojawiły sie zmiany w organizmie, czasem spóźniał mi się okres, strasznie wypadały włosy, byłam zmeczona i wyczerpana, postanowiłam, że wole juz te pryszcze niżeli truć sie chemią do takiego stopnia, że w każdej chwili mogę zemdleć i nie uzyskać pomocy.. Nastepnie wyjechałam na studia do Krakowa (straaasznie zanieczyszczonego miasta) wtedy to dopiero moja cera wygladała tragicznie, miałam ropne pryszcze, nie pokazywałam sie na ulicy- wstydziłam sie. Któregoś dnia strasznie zaczął boleć mnie brzuch, nie znałam przyczyny, bo przecież odstawiłam antybiotyki.. ból był jedynie rano i wieczorem codziennie.. Udałam sie do szpitala gdzie niczego nie stwierdzono, następnie zapisałam sie na prywatną wizytę do homeopatka. Niestety w wieku 19 lat miałam już kamienie nerkowe. Faktycznie mój organizm mógł być odwodniony, dziennie starczał mi kubek herbaty a czasem w ciagu dnia nie piłam nic, tak samo po wysiłku fizycznym wcale nie czułam spragnienia. Lekarz powiedział, że przez to, że mało pije pojawiaja sie u mnie pryszcze, ponieważ nerki nie są w stanie filtrować toksyn i wyrzucaja je na zewnątrz na twarz czy plecy.. Lekarz zapisał mi jedynie picie 4L wody dziennie! to była katorga jak wczesniej nie piłam prawie nic.. ale musiałam i piłam regularnie. Od tego że zaczełam normalnie funkcjonować pić więcej wody ( dziś jest to litr wody ) ustał mój odwieczny problem z trądzikiem! Czasem jak zjem za dużo czekolady to coś wyskoczy, ale nie jest to coś tragicznego co miało miejsce kilka lat wstecz! dziewczyny! jeśli tak samo jak ja nie pijecie za dużo płynów w ciagu dnia i macie problem z tradzikiem PIJCIE CZESCIEJ, zobaczycie, że to pomaga;) BUŹKA :*

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

17 cze 2014 - 14:24:45

Alisska - az sie napilam wody, czytajac:d

niezweryfikowana
Posty: 39
Ostrzeżenia: 2/5

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

13 paź 2014 - 15:13:13

Dobra na trądzik jest maseczka drożdżowa:)

niezweryfikowana
Posty: 141
Ostrzeżenia: 1/5

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

10 lis 2014 - 16:14:21

Dla ciekawych podsyłam link do artykułu na temat trądziku różowatego:
http://zdrowastronapiekna.pl/p/tradzik-rozowaty-przyczyny-objawy-leczenie/
Są tam przyczyny, objawy oraz sposoby leczenia. Niestety wiele osób walczy z trądzikiem w nieodpowiedni sposób ponieważ myli rodzaje ( a jest ich sporo...).
Najważniejszym objawem jest zaczerwienienie skóry. Sama walczyłam z tym przez cały okres nastoletni. Po 20 roku życia trochę przycichło. Poza tym dużo pomogły mi leki jakie dostałam od dermatologa.

niezweryfikowana
Posty: 28
Ostrzeżenia: 3/5

MÓJ sposób na trądzik! skutkuje

24 sty 2015 - 16:01:30

Na mnie działa maseczka drożdżowa albo maść z cynkiem.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Bydgoszcz - bieganie