Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 1.368
Ostrzeżenia: 1/5

Dziewczyny, zwracam się do tych które mają jakiekolwiek pojęcie na ten temat.. do sedna. w lutym br zrobilam sobie tego otóz verticala tragusa.. przed dlugi czas nie chcial mi sie goic.. ale zaczelam stosowac octanisept i jest ok, przestalo ropiec itp. problem jest innej natury, gdyz obawiam sie ze bedzie migrowal, badz juz migruje, moja obawa spowodowana jest faktem ze w salonie zalozono mi kolczyka typu "banan" a nie "surface bar" - i stad moje pytanie, jaki typ kolczyka jest przeznaczony do tego typu miejsca? czy powinnam owego banana zmienic na surface bara? zamierzam w poniedzialek udac sie do salonu gdzie mialam robiony, aczkolwiek najpierw chcialm sie poradzic.
ps. dołączam zdjęcie.. żebyscie mogły ocenic.
Pozdrawiam



zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 4.337

nie wiem :( bolało ??

w tym miejscu miałam "plaskacza", nie znam się, ale ten banan to wygląda dziwnie

Wydaje mi się, że w tym miejscu powinien byc surface bar...
moja koleżanka miała właśnie surface bar w tym samym miejscu, fakt, długo się jej goił, ale nie migrował.

zweryfikowana
Posty: 1.368
Ostrzeżenia: 1/5

Cytat
7medeis
w tym miejscu miałam "plaskacza", nie znam się, ale ten banan to wygląda dziwnie

wlasnie wiem ze dziwnie, bo wyglada jakby zaraz mial skore przerwac na zdjeicu, w rzeczywistosci nie ejst ta skora taka cienka w tym miejscu ale nie taka jak na poczatku



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-20 16:08 przez rougepoupee.

po pierwsze to nie jest vertical tragus
tak wygląda VT
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/373926_307337929296971_2137965623_n.jpg

po drugie to jest sideburn i wykonany przez AMATORA, nei mającego bladego pojęcia o piercingu, tu wymiana na nic nie pomoże, to należy wyjąć, zagoic i iść do kompetentnej osoby, która założy tam odpowiedni kolczyk bo banan to na pewno nie do tego miejsca.