Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 38
Ostrzeżenia: 2/5

czy mój nos jest koszmarny?

26 kwi 2019 - 13:22:10

Co do operacji to nie wiem czy zdecydowałabym się na coś takiego.... Operacja to moim zdaniem ostateczność poza tym nie wiem czy czytałyście o operacjach zmniejszania nosa, ale są to jedne z bardziej bolesnych operacji. Najgorsze są dni po operacji kiedy ma sie problem z oddychaniem....
Poza tym jest możliwośc lekkiego skorygowania kształtu nosa za pomocą kwasu hialuronowego.

czy mój nos jest koszmarny?

05 lip 2019 - 17:34:23

Dla Twojego faceta nie jest koszmarny

niezweryfikowana
Posty: 52
Ostrzeżenia: 1/5

czy mój nos jest koszmarny?

29 lis 2019 - 22:32:52

Zaciekawiła mnie tym nosem a tu klops :P nic nie ma xD

czy mój nos jest koszmarny?

07 kwi 2020 - 11:53:52

Ciezko ocenic czy ktos ma sluszne kompleksy jak nawet nie pokazuje jak wyglada jego nos.

czy mój nos jest koszmarny?

08 cze 2020 - 13:55:53

nie widzę... na prawdę nie widze tego zdjecia.

czy mój nos jest koszmarny?

17 cze 2020 - 09:54:50

Nie widze żadnych zdjec twojego nosa :(

czy mój nos jest koszmarny?

18 cze 2020 - 13:57:34

Kompleksy niepotrzebne, koleżanka ma nos jak kartofel a jej facet ją za to komplementuje bo to go kręci.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2020-06-18 13:57 przez Gwizdalanka.

czy mój nos jest koszmarny?

22 lip 2020 - 08:37:01

a mi się wydaje że nos nadaje charakteru, mi się też wydaje ze jest za duzy ale jakbym sobie zrobila operacje to juz nie bylabym ja tak jakby w sensie nie wiem czy bym przywykła do swojego wyglądu, ale jak ktoś ma naprawde duży i jakies jeszcze przez to zdrowotne problemy to jak najbardziej rozumiem ;)

czy mój nos jest koszmarny?

01 wrz 2020 - 12:34:51

A gdzie zdjecie nosa?

czy mój nos jest koszmarny?

24 wrz 2020 - 14:23:42

Jezeli masz kompleksy to operacja jest dobrym wyborem, nie kazdy konczy jak Michael Jackson a medycyna poszla troche do przodu :P

czy mój nos jest koszmarny?

21 sty 2021 - 19:51:19

Teraz modne są wyjazdy do Turcji na zabiegi medycyny estetycznej. Jest tam ponoć o wiele taniej niż w Polsce.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Kosmetyczka Jelenia Góra