Obecnie rozmawiamy o:

Nowe mieszkanie

gorący temat

edukacja dzieci

wczoraj o 20:57

Fotowoltaika a Sauna

wczoraj o 18:44

Montaż Klimatyzacji

wczoraj o 15:09

Książka

wczoraj o 11:49

auto skup

wczoraj o 11:00

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 ... 3 4 5 6 7 8 -->

moja korekcja nosa

24 paź 2012 - 15:41:52

no to czas odkładać kasę :D

moja korekcja nosa

24 paź 2012 - 15:43:09

wiecie co ,deerwuje mnie to jak inne dziewczyny nie maja takiego problemu bo maja ładne noski ,a mądrują się - "musisz zaakceptowac sama siebie'' i takie tam ,
po to zostały wymysloe takie zabiegi zeby się upiekszac , ja nie ma ic przeciwko operacjom plastyczym skoro ktos źle sie czuje np. ze swoim nosem ,czy ustami .
to wszystko jest dla ludzi wiec ,czemu nie ?.
:)
hm ,ale ty juz chyba mialas operacje skoro 9 tyś ,a mi chodzi o korektę tak jak w tv pokazywali ,wstrzykiwaie botoksu i jescze tam czegos i to wlasnie kosztuje chyba poda tysiac zł ,wiec rozica cen ogromna :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-24 15:44 przez monaliza123.

moja korekcja nosa

26 paź 2012 - 15:32:09

no nie masz chyba tego malego garbka :) nie wiem czy o to chodzilo :D

dla mnie i tak i tak ok, ale skoro Ty sie czujesz lepiej, no to gratuluje i niech sie efekt trzyma :D

moja korekcja nosa

31 paź 2012 - 22:23:02

Ja również jestem po zabiegu korekty nosa i nawet miałam zakładać wątek żeby pokazać efekt bo kilka dziewczyn o to prosiło ale później wyszło tak że znalazło się kilka uprzejmych tutaj które mnie ostro skrytykowały i jakoś mi się odechciało.

Twój nosek ładny jest;) Przed też było ok;)

moja korekcja nosa

31 paź 2012 - 22:27:09

a ja jak zwykle nie moge zobaczyc zdjecia :///

moja korekcja nosa

31 paź 2012 - 22:47:55

Wcześniej nie było fatalnie. :)

niezweryfikowana
Posty: 190
Ostrzeżenia: 3/5

moja korekcja nosa

07 sty 2013 - 14:33:44

no tak pieniądze na pewno się przydadzą, ale myślę, że warto też się rozejrzeć za dobrym chirurgiem plastycznym, żeby zabieg okazał się sukcesem a nie największym błędem. A jeśli chodzi o takich dobrych lekarzy to myślę, że jednym z lepszych jest dr Piotr Osuch, nie tylko świetny chirurg, ale też bardzo miły człowiek.

moja korekcja nosa

07 sty 2013 - 14:35:18

Nie widzę zdjęć :(

moja korekcja nosa

07 sty 2013 - 14:38:05

ja też nie widzę...

moja korekcja nosa

29 sty 2013 - 08:59:32

Ja tydzień temu zrobiłam nieoperacyjną korektę nosa kwasem hialuronowym.
Miałam kiedyś wypadek i złamany nos - w sumie z profilu wyglądał normalnie- - nie będę pokazywać zdjęć bo nie mam żadnego na którym widać dokładnie co było z nim nie tak (ale w skrócie : miałam z jednej strony jakby wgniecenie w cząstce przez co nos wydawał się krzywy a wszystkie okulary zawsze mi krzywo leżały :) - miałam wstrzyknięty kwas hialuronowy po jednej stronie w celu uzupełnienia tego lekkiego "wgniecenia" - Lekarz mówił tez o innym preparacie Raddiesse- ale jest to gęstsza substancja i wstrzykuje się ja najczęściej w celu wyrównania garbków tuz przy czole (ale za to jest trwalsza)- bardzo fajne efekty można uzyskać jak ktoś się boryka z tzw. garbkiem-
Ja jestem bardzo zadowolona z rezultatów mam po prostu bok nosa wyrównany - najciekawszy jest fakt ze nikt niczego w rodzinie nie zauważył - oczywiście ja zmianę widzę i dla mnie jest oczywiście na wielki plus :) zapłaciłam 1000 zł w Warszawie. (efekt utrzymuje się do 1-1,5 roku max) w zależności od wielu czynników - zobaczymy jak będzie u mnie -ale nie żałuje wydanej kwoty i na pewno będę powtarzać ten zabieg.
Jak ktoś będzie miał pytania chętnie odpowiem .
(ja borykałam się z myślami o operacyjnej korekcie - ale po tym zabiegu na pewno z tego zrezygnuję)

moja korekcja nosa

29 sty 2013 - 09:05:37

Cytat
storczyk89
zdjęcie przed jest po prawo

I ten nos po prawej stronie wygląda świetnie.
To była dobra decyzja.
Gratuluję! ;D

zweryfikowana
Posty: 2.110
Ostrzeżenia: 1/5

moja korekcja nosa

29 sty 2013 - 09:07:57

ajjj widac roznice , ale ja bym sie chyba nie odwazyla ;)

moja korekcja nosa

29 sty 2013 - 09:10:19

wygląda ślicznie! :)

moja korekcja nosa

20 maj 2013 - 23:09:33

Moim kompleksem też był duży i krzywy nos. Długo zastanawiałam się nad korekcją nosa, lecz w końcu postanowiłam, że poddam się zabiegowi. Wykonano mi go w centrum medycznym Krajmed. Zabieg wykonał dr Krajewski. Wszystko przebiegło pomyślnie i teraz wyglądam o niebo lepiej. Nie mogę się nacieszyć moim "nowym" nosem.

zweryfikowana
Posty: 5.381
Ostrzeżenia: 2/5

moja korekcja nosa

20 maj 2013 - 23:13:58

świetny efekt, ale najważniejsze że Ty już nie czujesz dyskomfortu psychicznego z tym związanego

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

farba loreal feria preference