Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Prezent na Chrzest

31 lip 2014 - 11:48:52

Witajcie,
Mam zostać chrzestną córeczki mojego brata. Przeglądam strony internetowe w poszukiwaniu pomysłów na prezent dla malutkiej. I tu moje pytanie do Was. Czy uważacie, że łańcuszek z medalikiem to dobry pomysł? W internecie zdania są podzielone, jedni uważają, że tak a inni, że to prezent bardziej na Komunię Świętą bo niemowlę nie będzie takich rzeczy nosiło ;/
Pogubiłam się i nie wiem co kupić a chrzest tuż, tuż.
Chcę podarować również bukiet z pampersów oraz 300 zł w kopercie (z racji tego, że jestem studentką nie stać mnie na wiecej :( )
Jeśli już kupować łańcuszek to złoty czy srebrny? są też srebrne łańcuszki a do tego medalik z elementami złotymi.
Doradźcie, proszę!

Prezent na Chrzest

31 lip 2014 - 11:54:22

Moja córka w maju miała chrzest i właśnie dostała od chrzestnej zloty lancuszek z medalikiem, obrazek z aniołem stróżem i karuzelkę z pozytywką :) Więc wydaje się mi że jak najbardziej pasuje.

Prezent na Chrzest

31 lip 2014 - 11:55:01

Mam ten sam problem i jak nic nie wymyślę dam samą kasę.

Prezent na Chrzest

31 lip 2014 - 11:57:41

Cytat
charlotte2901
Moja córka w maju miała chrzest i właśnie dostała od chrzestnej zloty lancuszek z medalikiem, obrazek z aniołem stróżem i karuzelkę z pozytywką :) Więc wydaje się mi że jak najbardziej pasuje.


A czy do tego "dorzucać" kopertę z pieniążkami?

Prezent na Chrzest

31 lip 2014 - 12:02:42

jak najbardziej łańcuszek ale złoty. będzie mogła go założyć dniu komunii. ja mam dwoje dzieci i zawsze dostawali łancuszki od chrzestnej. ale dogadaj sie tez z ojcem chrzestnym

Prezent na Chrzest

31 lip 2014 - 12:05:57

Ja podawałam do Chrztu Córkę mojej siostry ciotecznej. Razem z chrzestnym kupiliśmy złoty łańcuszek z medalikiem. W sklepie jubiler zwrócił nam uwagę, że na chrzest kupuje się medalik a nie krzyżyk (nie pamiętam już czemu). Dodatkowo dałam 200 zł w kopertę.