Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 367
Ostrzeżenia: 1/5

wieczór panieński JAKI PREZENT ?

17 kwi 2014 - 15:51:56

zostałam zaproszona na wieczór panieński.. nie mam zielonego pojęcia co mogę kupić jaki prezet ? nigdy nie byłam więc jestem zielona.. dziewczyna ma lat 22..
macie jakieś propozycje ?? albo co wy dałyście jak byłyście na takim wieczorze ?

licze na pomoc :)

wieczór panieński JAKI PREZENT ?

17 kwi 2014 - 15:57:12

Może z innymi dziewczynami się złóż? i np jakaś seksowna bielizna?

wieczór panieński JAKI PREZENT ?

17 kwi 2014 - 15:59:35

ja ide w maju i wszyskie sie skladaja na bieliznę ":)

wieczór panieński JAKI PREZENT ?

17 kwi 2014 - 16:01:31

Byłam na kilku i zazwyczaj prezenty to były, albo bielizna na noc poślubną, albo ogólnie jakaś seksowna bielizna, albo jakieś gadżety, które przydadzą się zarówno w domu (typu seksowny fartuszek z nadrukiem ciała w bieliźnie - pewnie wiesz o co kaman;p wałek do ciasta ze śmiesznymi napisami, albo kubki tez śmieszne, albo miotełki, sciereczki do kurzu, ze niby bedzie sprzatać mężowi, albo dzwonek (wołający na seks) jest mnóstwo tego typu gadżetów, czesto tez spotkałam się z voucherami na jakieś paznokcie, masaż, fryzjera itp naprawdę duzo zalezy tez od charakteru młodej...I dziewczyny mąją racje na panienskim wszystkie składają się na prezent, bez sensu zeby kazda cos oddzielnie kupowała...



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-04-17 16:02 przez Magduss.

zweryfikowana
Posty: 367
Ostrzeżenia: 1/5

wieczór panieński JAKI PREZENT ?

17 kwi 2014 - 16:11:58

jakby to ująć w miarę normalnie :)
mojego narzeczonego kolega ma wesele w maju. od jego narzeczonej dostalam zaproszenie na wieczor panienski mimo ze znam ja z widzenia..a rozmawialam z nia moze raz ..
wiec nikogo tam raczej nie bede znala troche dziwnie ale dziewczyna poprostu chyba nie miala kogo zaprosic stad moje pytanie :)

skaladnie sie raczej odpada bo z kim ? :)