Obecnie rozmawiamy o:

Jaki fotelik samochodowy

11 minut temu

zabawki dla chłopców

32 minut temu

Urlop w górach

godzinę temu

Domek w górach

godzinę temu

Rewelacyjne okna

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cześć dziewczyny :)
Spotykam się z chłopakiem od jakiegoś miesiąca, nie długo są walentynki dlatego pomyślałam, że kupię mu jakiś drobiazg. Tylko nie wiem co, wszelkie ramki ze zdjęciami itp. odpadają. Kubeczki z wyznaniem miłosnym też

ksiazka, szalik, rekawiczki, film, plyte, portfel, bokserki (typowe ze wzorem walentynkowym), a moze misia albo cos slodkiego ;) lizak duzy serce

niezweryfikowana
Posty: 273
Ostrzeżenia: 4/5

O szalik i rękawiczki będą ok:)
Jak tak krótko się znacie, to faktycznie jakieś większe wyznania odpadają

fajny pomysł tylko, jak trafić w gust z szalikiem ? :)
nie znam się za bardzo na męskiej modzie

Ja dziś wpadłam na pomysł, żeby kupić kubek (termos) do kawy :)

najpierw musisz wiedzieć jakie kolory on lubi a potem już bedzie łatwo coś znaleźć jeżeli chodzi o ten komplet czapki z szalikiem :)

zobacz na all i zobaczysz jakie są najczęściej kupowane przez facetów ;)
ja swojemu niegdyś kupiłam zapalniczkę z grawerem ;)

niezweryfikowana
Posty: 13
Ostrzeżenia: 6/5

Może po prostu zaproponuj wspólny wypad np. na gokarty i daj mu symboliczną "walentynkę". Skoro to początek związku i dopiero się spotykacie nie ma sensu wyskakiwać z wielkim wyznaniem i przesadnym prezentem, po za tym - walentynki to też czas, żeby on się wykazał. :)

[moderacja-spam]



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-07-22 14:06 przez moderator.

Cytat
elak21
słodycze;p
Fajny pomysł i na pewno nie zobowiązujący :)

zweryfikowana
Posty: 1.269
Ostrzeżenia: 1/5

butelkę dobrego trunku

niezweryfikowana
Posty: 38
Ostrzeżenia: 1/5

a może taki męski prezent mu się przyda http://www.takapaka.pl/Produkt/130/otwieracz_do_piwa_w_pasku :D zabawny i męski w jednym :D