Obecnie rozmawiamy o:

Przebranżowienie lokalu

gorący temat

srebrna biżuteria

34 minut temu

Rewelacyjne okna

godzinę temu

e-papieros

godzinę temu

nowoczesne przedszkole

dzisiaj o 9:26

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Prezent dla 9-latki

17 gru 2012 - 17:13:49

Witam Drogie Panie :)

Zbliżają się urodziny mojej małej Księżniczki (córki kuzyna) i najwyższa pora kupić jej prezent :)
Przy czym nie widuje jej za często i nie wiem co by to mogło być...

Co jest teraz "na czasie u 9-latek"?

Dodam, że to z jednej strony typowa dziewczynka, lubiąca księżniczki, piosenkarki i zwierzątka, ale z drugiej ma 'pazur', bo np. jeździ quadem :)

Dodam, że odpadają takie rzeczy jak telefon czy aparat, bo już je ma. Poza tym chce się zamknąć powiedzmy w 50zł.
Jestem ciotką-studentką.



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-12-17 17:14 przez dorothee.

Prezent dla 9-latki

17 gru 2012 - 17:16:07

Ja swojemu siostrzeńcowi kupiłam matę do tańca. Zapłaciłam za nią jakieś 40 zł już z przesyłką.

Prezent dla 9-latki

17 gru 2012 - 17:18:36

Moje młode kuzynostwo w wieku 6,7,8 szaleje na punkcie wszystkiego co z "Monster High", a tego jest mnóstwo, od lalek, maskotek, puzzli, po pamiętniki i inne gadżety :)

Prezent dla 9-latki

17 gru 2012 - 17:20:33

Może jakieś ładne,srebrne kolczyki albo bransoletkę? Wyszła ostatnio nowa seria laleczek z akcesoriami Monster High. Mi się osobiście też podobają,a mam 20 lat :D i chyba są w przyzwoitych cenach,pooglądaj sobie w Internecie :)

Prezent dla 9-latki

17 gru 2012 - 17:21:33

Cytat
Pampalina
Ja swojemu siostrzeńcowi kupiłam matę do tańca. Zapłaciłam za nią jakieś 40 zł już z przesyłką.

a co takiego? :)
mam nadzieję, że nie wychodzę na zacofaną :D
Cytat
candyyyyx
Może jakieś ładne,srebrne kolczyki albo bransoletkę? Wyszła ostatnio nowa seria laleczek z akcesoriami Monster High. Mi się osobiście też podobają,a mam 20 lat :D i chyba są w przyzwoitych cenach,pooglądaj sobie w Internecie :)