Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

SPONSORING

27 sty 2015 - 09:35:36

ja uważam, że nikogo nie powinno interesować życie innych. Dziewczyny Wy same też nie rozliczajście swojej moralności na forach przez obce osoby, które jeśli mają inny tryb życia, inne warunki życia i przekonania to tego nigdy nie pojmą. Ja sama również pracuje, studiuje zaocznie i tak mam faceta ze sponsoringu którego poznałam na portalu www.piekneibogaci.pl Sama nie wiem kiedy i po co się tam zarejestrowałam ale poszło.. odezwał się mężczyzna który najpierw spodobał mi się wizualnie, potem okazało się że jest niezwykle inteligentny, zabawny.. i dobry w łóżku. Sama rozkosz. Mi nie spieszy się do związków, a dzięki temu stać mnie na wygodne zycie.

SPONSORING

03 mar 2015 - 15:31:31

Bardzo wiele, niestety coraz więcej, dziewczyn się prostytuuje - nazywajmy rzeczy po imieniu. To jest przerażające. Nie pomyślą, że to nie trwa wiecznie i co będzie za 10 lat? Będą w stanie mieć normalne życie, męża, rodzinę? A jak dziecko kiedyś się dowie jak mamusia ''zarabiała'' na życie w młodości?

SPONSORING

15 mar 2015 - 09:27:30

Ja nic nie mam do takich dziewczyn.Uważam że kazdy zyje jak chce .Nikt nie ma prawa by oceniać drugiego człowieka.Znam kilka dziewczyn ktore zarabiały w agencjii w ten sposob i nigdy nie interesowało mnie czym sie zajmują.Dla mnie były to świetne wrazliwe mądre dziewczyny na ktore mozna było liczyc ktore potrafiły wiele zrozumiec.W przeciwieństwie do stateczynych męzatek zapatrzonych w siebie i w swojego męza ktory patrzy tylko aby uciec z domu od tej zołzy:)Ja mysle ze te najwiecej komentujące i krytykujące te dziewczyny poprostu sa zazdrosne :) Zazdroszcza i urody bo trzeba przyznac ze brzydkie laski sponsora nie znajdują,i pieniedzy i takiego zycia.Podczas gdy same maja ,pusto w portfelu mężów gołodupców ,awantury w domu itd itd.Ja nie mam na mysli wszystkich mężatek:) broń boże.

Cytat
rudaaa91
Bardzo wiele, niestety coraz więcej, dziewczyn się prostytuuje - nazywajmy rzeczy po imieniu. To jest przerażające. Nie pomyślą, że to nie trwa wiecznie i co będzie za 10 lat? Będą w stanie mieć normalne życie, męża, rodzinę? A jak dziecko kiedyś się dowie jak mamusia ''zarabiała'' na życie w młodości?
Jest powszechna opinia że takie własnie dziewczyny sa zazwyczaj świetnymi matkami i idealnymi zonami:)Co do dzieci to owszem nie zbyt fajna sytuacja ale jesli matka wychowa dziecko na madrego wrazliwego człowieka to takie dziecko w przyszłosci zrozumie tą matke .Tak samo jak zrozumie ,np zdrady w rzekomo idealnym małzenstwie ,alkoholizm ojca awantury i nieciekawe zycie statecznej mamusi .

Bo nikt nie jest idealny :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-03-15 09:33 przez filipekkrol.

SPONSORING

02 maj 2015 - 21:37:29

jak to sie mowi syf kiLa mogila

4 tys to duzo? to sa przeciez grosze



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-05-02 21:39 przez Yvetterabenda.

SPONSORING

24 maj 2015 - 19:58:32

Dziwię się, że dziewczyny decydują się na takie układy. Zestarzeje się, zbrzydnie i co dalej zrobi ze swoim życiem? Dla mnie to forma prostytucji.

SPONSORING

01 sie 2015 - 00:32:16

Czas skończyć z tanimi usprawiedliwieniami. Sponsoring to jest wyrafinowana forma prostytucji. Nie oszukujmy się.

SPONSORING

09 sie 2015 - 23:37:46

kiedyś jak byłam na studiach (ale to byly te jeszcze tak zwane 'inne czasy';) miałam koleżankę - Asię. i ona mi kiedyś powiedziała, ze w zasdzie nie miała by nic przeciwko temu żeby zostać utrzymanką i żeby uprawiać seks za pieniadze, bo... bo ona lubi seks. - takie było jej wytłumaczenie. i potem zaczęłam zauważąć, ze jej życie to głównie kręci sie wokół seksu. i jedynie o tym mówi, a mnie jako wtedy jeszcze nie tak bardzo doświadczonej jak ona było z tym jakoś źle. chyba sie zachłusnęła dziewczyna wejściem w dorosłość. urwał mi się z nią kontakt jeszcze na studiach, ale z tego co potem gdziesz słyszałam, to dopięła swego i znalazła sobie sponsora, a potem znalazła dla siebie miejsce w domu pomoy jak okaząło sie zą facet nie był tym za kogo siepodawał i jak ją zostawił pobitą na lodze (dosłownie - lodzie, bo zima była). Strzeżcie śe, wszystki, ktorym to przez myśl przeszło.

niezweryfikowana
Posty: 23
Ostrzeżenia: 2/5

SPONSORING

08 paź 2015 - 10:34:00

Prowokacja ;)

niezweryfikowana
Posty: 5
Ostrzeżenia: 1/5

SPONSORING

13 paź 2015 - 17:52:27

Ja się nie dziwię, znam to z drugiej strony, mój przyjaciel często korzystał z tego typu usług i powiedział mi, że może zrobic hierarchie zawodów gdzie przykładne mamy i żony często miewają 2 życie

SPONSORING

02 lis 2015 - 00:48:22

Zyjemy w wolnym swiecie,robimy co chcemy i za ile chcemy. Jedne wolaja kase od kochankow a inne od cudzych mezow haha....a te obrotniejsze od jednych i drugich. Szkoda, bo to czesto bardzo mlode dziewczyny i pakuja sie w "cos" i traca nad tym kontrole, nie potrafia juz inaczej tzn wrocic do nizszego poziomu zycia.

SPONSORING

09 lis 2015 - 16:50:14

Ja powiem tak - wszystko jest dla ludzi: jest popyt to jest i podaż.
Prostytucja powinna być w PL zalegalizowana bo i tak jest! Tylko wszyscy zamiatają pod dywan jakby nikt nie wiedział gdzie w każdym mieście jest burdel.

Transakcja wymiany - kasa fiskalna i może zasiłki dla samotnych matek by wzrosły ;)

Niesmaczy mnie widok kobiety która tak zarabia, zwłaszcza jeśli życie ją do tego nie zmusiło a wyrachowanie, jednak gorsi są mężczyźni którzy zamiast uczciwie porozmawiać z partnerką o potrzebach- uciekają w długi, nałogi i prostytucję.

...ale jak sobie wybierzesz tak masz

niezweryfikowana
Posty: 6
Ostrzeżenia: 3/5

SPONSORING

18 lis 2015 - 11:56:10

Niestety ale w internecie pełno ogłoszeń szukam sponsora itp. Dziewczyny same pchają się w takie układy. Nikt nich do tego nie zmusza. A to że to zwykłe szmatki - no cóż, pełno tego na świecie.

SPONSORING

22 lis 2015 - 19:36:26

jesli interesowała by Was praca na kamerkach chetnie przybliże wam ten temat:)piszcie priv :)

SPONSORING

07 lut 2016 - 09:05:40

Nazwijmy rzeczy po imieniu.. to forma prostytuowania się. Sama miałam problemy finansowe, ale postanowiłam się wziąć za normalną pracę. Pieniądze dziś są, a jutro ich nie ma.. a godność traci się tylko raz.

SPONSORING

12 mar 2016 - 17:31:56

To smutne co się wyrabia:(

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

depilacja woskiem hmmm no tam;)