Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

ginekolog - ceny

19 mar 2015 - 19:45:24

Witam :)
Pierwszy raz wybieram się na wizytę do ginekologa i jestem zupełnie zielona...
Wybieram się prywatnie, chciałabym, żeby przepisał mi krążek antykoncepcyjny.
Mam pytanie co do cen, bo nie mogę tego rozgryźć.
Na stronie wyświetlają się takie informacje:

Badania prenatalne
350 - 370 zł
Prowadzenie ciąży
100 zł
Antykoncepcja
100 zł
Kolposkopia
150 zł
USG płodu
100 - 200 zł
Krioterapia
300 - 500 zł
Konsultacje ginekologiczne
100 - 130 zł
Cytologia
50 zł
Wkładka domaciczna
400 - 750 zł
USG piersi
80 - 100 zł
USG ginekologiczne
100 zł

Umawiałam się przez internet, wyświetliło mi, że koszt wizyty to 100-130 zł. I tu pojawia się moje pytanie, czy jeśli chcę poprosić o przepisanie antykoncepcji, to zgodnie z powyższymi informacjami (antykoncepcja 100 zl), dokładam do tego 100 zł? Czyli koszt takiej wizyty to 200-230 zł? Czy przepisanie środków antykoncepcyjnych jest już wliczone w 100-130 zł?
Z góry dziękuję za odpowiedź :)

up up :)

(zobacz zmiany)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-03-19 20:14 przez KroplaRosy.

ginekolog - ceny

16 kwi 2015 - 17:15:16

Czy ktoś był u ginekologów w klinice http://www.sanivitas.pl/ ? Podobno mają dobrych lekarzy, ale nie wiem jak z cenami

ginekolog - ceny

16 kwi 2015 - 17:21:12

zależy , to co napisałaś nie musi tyle kosztować, w każdym mieście są trochę podobne ceny .
Ja jak byłam prywatnie to ginekolog zrobiła mi usg dodatkowo i nie płaciłam tyle co osobno .
Najlepiej jakbys trafiła do takiej ginekolog co ma wszystkie urządzenia na miejscu to wtedy koszty nie są takie wysokie.

ginekolog - ceny

16 kwi 2015 - 17:26:05

Ja place 100we ze wszystkim juz.Badania,antykoncepcja

zweryfikowana
Posty: 125
Ostrzeżenia: 7/5

ginekolog - ceny

22 kwi 2015 - 09:27:35

Proponuję wykupić pakiet usług medycznych SIGNUM.
Już najtańszy ma nieograniczenie wiele wizyt u ginekologa i jeszcze innych kilku lekarzy.