Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

zakupy internetowe

9 minut temu

Budowa domu

14 minut temu

Projekt wnętrza

47 minut temu

usługi stomatologiczne

51 minut temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witajcie dziewczyny!

Poszukuję ginekologa, który przepisze skierowanie na badania krwi zanim przepisze mi tabletki antykoncepcyjne w Poznaniu. Jestem studentką, więc interesują mnie lekarze, którzy przyjmują na NFZ..


dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
pozdrawiam, D.

Idź do jakiegokolwiek i sama upomnij się o badania, najczęściej tak trzeba zrobić. Często u prywatnych lekarzy też dają "na oko", z tego co mówią mi koleżanki.

niestety byłam już u paru i zaden mi nie chcial wypisac tlumaczac sie, ze antykoncepcja to wybor a nie leczenie.. a jednak wolalabym nie ryzykowac i szukac metoda prob i bledow..dlatego zakladam watek..:(

w polmedzie ta pani

http://www.polmed.pl/nasi-lekarze/poznan/ginekolog/joanna-krygowska-zielinska-1139/

niestety jest tylko prywatnie :/ - ale na pierwsze wejście robi wszystkie badania zatem odłóż kasę i leć

ps - może gdzieś przyjmuje na kasę chorych, ale nie sądzę

Normalny lekarz powinien dać Ci skierowanie nie tylko na badanie krwi, ale również na próbę wątroby i czegoś tam jeszcze.. jak ja zaczynałam to oprócz wywiadu o chorobach w mojej rodzinie miałam około 7 badań właśnie ze skierowania ginekologa. Najlepiej by było pójść prywatnie.

co to za tłumaczenie głupie, nie leczenie, ale zdrowiem nie ma sensu ryzykować, więc powiedz, że płacisz i chcesz mieć zrobione badania i już.

Odświeżę wątek :)
Niedawno przeniosłam się do Poznania i szukam ginekologa na NFZ, biorę tabletki antykoncepcyjne i będę potrzebowała recept. Czy ktoś może kogoś polecić?
Mam także jeszcze kilka pytań ogólnych, więc jakby znalazła się jakaś wyrozumiała duszyczka i chciałaby mi pomóc/doradzić na priv, to byłabym wdzięczna :)

zweryfikowana
Posty: 364
Ostrzeżenia: 1/5

Termedica lub Hipokrates