Obecnie rozmawiamy o:

MODA PLUS SIZE

przedwczoraj o 22:16

Laserowe wybielanie zębów

przedwczoraj o 20:55

Coś na poplątane włosy....

przedwczoraj o 20:55

Depilacja laserowa Łódź

przedwczoraj o 17:38

Szkoły policealne-opinie

przedwczoraj o 13:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 23
Ostrzeżenia: 1/5

Prolaktyna/Szkoła

11 mar 2014 - 21:57:16

Hej, czy która z was miała podwyższony poziom prolaktyny i kortyzolu?? Jakie to niesie ze sobą skutki???
Czy może to mieć wpływ na pamięć i koncentracje??

Prolaktyna/Szkoła

11 kwi 2014 - 15:27:10

Hej. Ja mam podwyższony poziom prolaktyny i dostałam na to tabletki, po których czuję się po prostu fatalnie :/

Prolaktyna/Szkoła

11 kwi 2014 - 15:31:20

jej...czytasz mi w myślach czy jak |P:
wczoraj odebrałam wyniki prolaktyny i dziś szperam po necie w poszukiwaniu informacji...też mam podwyższoną, niewiele ale jednak...

Prolaktyna/Szkoła

11 kwi 2014 - 15:35:49

Ja dość dużo mam podwyższoną. Dostałam tabletki Norprolac, najpierw jedno opakowanie startowe ( 3 tabletki po 25 ug, i 3 po 50 ug). A teraz mam już całe opakowanie (30 tabletek 75 ug). Przedwczoraj wzięłam pierwszą, bierze się na noc. Już w nocy było mi źle. Nie wspomnę że na drugi dzień nie mogłam normalnie funkcjonować. Wymiotowałam, słabo mi było itp. Dziś zadzwoniłam do ginekologa mojego i powiedziałam, że strasznie źle się czuję po tych tabletkach. To mi powiedział, że mam brać pół rano i pół wieczorem, że to normalne, iż organizm tak reaguje, że musi się przyzwyczaić. Nie można po tych tabletkach prowadzić samochodu, ponieważ mają właśnie takie skutki uboczne i powinno się je brać na noc, bo działają nasennie. Czy któraś z Was brała te tabletki? Też tak źle się po nich czuła?

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

ginekolog na nfz we Wrocławiu