Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Złe wyniki cytologii

15 mar 2014 - 12:29:18

Cytat
psychoaktywna
wyliczyłam i wychodzi mi, że to 3tydzień . zrobię sobie jutro rano- żebym była pewna ;-))
o 5 rano zrobiłam test- jestem w ciąży.
cieszę się, ale cholernie się boję czy moje choróbsko
nie zagrozi dziecku :((

Gratuluję:)

Nie znam się na tym, co może grozić Tobie i dziecku, więc nie zamierzam się w tej sprawie wypowiadać. Ale trzeba wierzyć, że będzie dobrze :) Swoją drogą nieciekawie Ci się zbiegła ciąża i ta choroba... No ale niestety tego się nie wybiera i zapewne nie Ty jedna jesteś w takiej sytuacji. więc głowa do góry, musi być dobrze!!

Złe wyniki cytologii

15 mar 2014 - 13:00:55

Cytat
imena
Cytat
psychoaktywna
wyliczyłam i wychodzi mi, że to 3tydzień . zrobię sobie jutro rano- żebym była pewna ;-))
o 5 rano zrobiłam test- jestem w ciąży.
cieszę się, ale cholernie się boję czy moje choróbsko
nie zagrozi dziecku :((

Gratuluję:)

Nie znam się na tym, co może grozić Tobie i dziecku, więc nie zamierzam się w tej sprawie wypowiadać. Ale trzeba wierzyć, że będzie dobrze :) Swoją drogą nieciekawie Ci się zbiegła ciąża i ta choroba... No ale niestety tego się nie wybiera i zapewne nie Ty jedna jesteś w takiej sytuacji. więc głowa do góry, musi być dobrze!!

no nieciekawie, ale mam nadzieję, że dziecko będzie zdrowe i nie będą mi pobierać tego wycinka, bo mama mi powiedziała, że mogą uszkodzić płód :(
jezu! będę mamą, nie wiedziałam, że będę taka szczęśliwa :DDDDDD

Złe wyniki cytologii

15 mar 2014 - 13:11:29

Cytat
psychoaktywna
no nieciekawie, ale mam nadzieję, że dziecko będzie zdrowe i nie będą mi pobierać tego wycinka, bo mama mi powiedziała, że mogą uszkodzić płód :(
jezu! będę mamą, nie wiedziałam, że będę taka szczęśliwa :DDDDDD