Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

dziwne ruchy w brzuchu

09 paź 2012 - 22:28:36

Cytat
izzie_
Cytat
wac_panna
w rytmie bicia serca pulsuje mi żołądek byłam z tym u lekarza dowiedziałam się,że jestem szczupła dlatego wyczuwa mi lekarz bicie żołądka spowodowane przechodzącą nie daleko tętnicą..Jak to usłyszałam miałam dość:P troszkę chore ale prawdziwe


a co do wątku mi jelita czasami grają róno więc nie stresuj się :)

nie bije żołądek, tylko aorta tętni :P napisałam właśnie o tym kilka postów wyżej. Ale wyczuwalne jest to bardziej u osób szczupłych.

dokładnie otot mi chodziło. Przepraszam ale nie znam się;)

dziwne ruchy w brzuchu

09 paź 2012 - 22:29:23

Fajnie się mówi o antykoncepcji,gorzej jak nie można stosować takich,i co wtedy.a jeśli facet miałby wąty niech się podwiąże i tyle(2 tys i po problemie i stresie)masakra,wiele osób które znam ma dzieci poczęte podczas stosow antykonc.od tabletek po spirale heeeh

zweryfikowana
Posty: 1.269
Ostrzeżenia: 1/5

dziwne ruchy w brzuchu

09 paź 2012 - 22:35:47

mozliwe, ze refluks, ja go mam i wlasnie mi cos jezdzi w brzuchu

dziwne ruchy w brzuchu

09 paź 2012 - 22:36:53

brak seksu niezła antykoncepcja:D może masz gazy??:D

dziwne ruchy w brzuchu

09 paź 2012 - 22:44:42

może cię zdziwię, ale tadzę ci: idź do lekarza. tego od brzucha i tego od głowy.

dziwne ruchy w brzuchu

09 paź 2012 - 22:49:18

Mam podobnie ale raz na jakis czas i to tak jakby coś w jelitach sie przestawia, wydaje sie jak delikatnie kopniaczki w ciąży :) ale i tak bym radziła przejsc sie do lekarza

Cytat
agore
może cię zdziwię, ale tadzę ci: idź do lekarza. tego od brzucha i tego od głowy.

ohoho no to mądrze dofasolifaś dziewczynie. Puk puk tobie w łebek za jakiś głupi wyskrobany koment!!!



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-09 22:52 przez Karolka86.

dziwne ruchy w brzuchu

09 paź 2012 - 23:22:13