Obecnie rozmawiamy o:

kosmetyki samochodowe

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Moderator
Posty: 15.658

Cytat
niteckaaa
Biegnij do lekarza zrob badanie na prolaktyne lub inne jakie Ci poleci lekarz :) a stresowalas sie ostatnio? Przeczytalam dopiero teraz ze masz cos z tarczyca to moze tez byc powodem braku miesiaczki :) pry tarczycy tez mozesz miec wlasnie problem z prolaktyna . Nie jestem lekarzem , ale ja zawsze mialam problem z miesiaczka i tez mam problem z tarczyca .Najlepsza bedzie wizyta u ginekologa i to co on powie :)

też fakt. Też mam hiperprolaktynemię i też od tarczycy się zaczęło. Tak naprawdę przy tarczycy to każdy hormon może siąść :D

Cytat
martischa
Cytat
niteckaaa
Biegnij do lekarza zrob badanie na prolaktyne lub inne jakie Ci poleci lekarz :) a stresowalas sie ostatnio? Przeczytalam dopiero teraz ze masz cos z tarczyca to moze tez byc powodem braku miesiaczki :) pry tarczycy tez mozesz miec wlasnie problem z prolaktyna . Nie jestem lekarzem , ale ja zawsze mialam problem z miesiaczka i tez mam problem z tarczyca .Najlepsza bedzie wizyta u ginekologa i to co on powie :)

też fakt. Też mam hiperprolaktynemię i też od tarczycy się zaczęło. Tak naprawdę przy tarczycy to każdy hormon może siąść :D

Witam w klubie ...

Cytat
aga104
Lekarz - brak okresu to nie tylko ciąża ale np. torbiel lub zablokowane jajeczko...

dokładnie.

ja też tak miałam, i dokładnie tak samo się czułam, poszłam do lekarza i zapisał mi tabletki na wywołanie okresu i po kilku się pojawił

Dziewczyny tu się nie ma co zastanawiać tylko biec od razu do ginekologa endokrynologa! U Ciebie podejrzewam Zespół Policystycznych Jajników... Poczytaj sobie więcej, ale nie wszystkie objawy muszą sie zgadzać...

Idź teraz, bo potem może być problem z dzidziusiem jakbyś chciała mieć :(

Lekarzami nie jestesmy, proponuje isc i zapytac.

zweryfikowana
Posty: 438