Obecnie rozmawiamy o:

Gdzie robicie zakupy?

gorący temat

Moja suknia ślubna

wczoraj o 19:47

Zamienniki perfum

wczoraj o 16:22

narzędzia

przedwczoraj o 10:47

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:18:45

Cytat
zanetazanetka18
Nigdy nie używałąm,ale chetnie sie dowiem opini.
Może też sobie kupie :)

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:24:35

Cytat
marta555527
wiesz...kupic jak kupic ...ale trzeba cwiczyc ;P znam duzo kolezanek ktore sie zapieraly kupywaly a potem lipa..bo im sie cwiczyc nie chcialo.. od samego patrzenia na rowerek sie nie schudnie ...warto kupic uzywany sprawdz sobie na tablicy itd. im cięższy tym lepiej no i najwazniejsza rada : MŻ ( mniej ż...jesc) niestety(ale u mnie sie sprawdziło


Tak jak już pisałam,mam ochotę ćwiczyć bo chce,mam sporo czasu wolnego a tylko siedzie przed tv,mam motywacje,mam tez tak,że np zjem coś i potem żałuje,że to zjadłam,czyli jak bym juz sie brzydziła jedzeniem,dużo rzeczy już nie jem,już czas ostatni posiłek jem o 18 potem,jakieś jabłko wafle ryżowe,jogurt,owoc..

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:25:09

Ja posiadam taki orbitek, i jest super kupiłam go w używanych meblach za 100 złoty :D świetnie sie na nim ćwiczy polecam, i także widze różnice,szczuplejsze uda,i brzuch.

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:25:21

Mi z brzucha duuuużo zeszło, na pewno będzie to mniej efektywne niż ćwiczenia tylko stymulujące mięśnie brzucha, ale efekty są. Mam na sprzedaż samą ławeczkę skośną idealną do ćwiczeni mięśni brzucha, różne poziomy regulacji, na ekoskórze nadrukowane różne propozycje ćwiczeń. Mam orbitreka więc już nie jest mi potrzebna :) nawet na niej nie ćwiczyłam bo mi się nie chciało :D

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:29:53

Cytat
LovelyFlo
ja też mam orbitreka mechanicznego :), mam siedzącą pracę przed kompem, ćwiczę 2x w tygodniu po 20km (obciążenie na 6 poziomie z 8 możliwych)i tak już pól roku, najlepiej z rana, potem kąpiel i do pracy, "bieganie" zajmuje mi ok 1,5h, strasznie się wypocę ale warto

Mam wrażenie, że od siedzenia mój tyłek robi się płaski dlatego mam taki zapał :D

Ja mam 163cm i też ważyłam 70kg, ze sporego biust 80 DD spadłam do małego 75C i mam rozstępy na piersiach!! (dobrze, że nie aż tak widoczne) do tego też ostatnio zauważyłam rozstępy na pośladkach bo z rozmiaru 42 zeszłam do 36.

Od ćwiczeń mam masywniejsze uda, ale mam mega wcięcie w pasie więc wygląda to sexy :)

Reasumując jestem ZADOWOLONA bo wyglądam lepiej i czuję się lepiej!!




Ja chce ćwiczyć bo siedzeniem na du**e nie schudne.Czym sie rózni mechaniczny a magnetyczny?ja to róznie tez mam 42 40 38 zlaeży co,zazdroszcze Ci rozm 36:)ale i ja osiągne ten rozm:)eh ale mam motywacje ;)
Cytat
kaidzi
Ja posiadam taki orbitek, i jest super kupiłam go w używanych meblach za 100 złoty :D świetnie sie na nim ćwiczy polecam, i także widze różnice,szczuplejsze uda,i brzuch.

To tanio:)nie jest jakiś trefny?własnie dużo czytałam,że dziewczyny kupuja używany niż nowy..
Cytat
szalonyBanan
Mój trener zalecił mi jeździć po pół godzinny dziennie ,oczywiście mogę to sobie jakos rozplanować .Ćwiczę na orbitreku ok. 6 miesięcy i efekty są bardzo na plus. Po pierwsze waga spadła mi o 5 kg , wyrobiłam sobie delikatne mięsnie ,nie mam już tak obwisłych ramion , ale najbardizej zadowolona jestem z mojej pupy ;p Zero cellulitu , pupa jest jędrna i bardzo zfgrabna . Na początku nie zwracałam na nia uwagi ,ale inni bardzo :> Jeżeli zastanawiasz się nad jego zakupem ,osobiście Ci go polecam ! :D


hmm czyli jest warto kupić:)wiec na dniach kupuje tylko nie wiem za jaka cene,żeby był dobry..



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-03-01 13:45 przez Justine90love.

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:42:06

Nie mam pojęcia czym się różnią :D

Ja w ogóle chciałam kupić sam steper, ale jak zobaczyłam cene to już mogłam za to sobie kupić rowerek i myślałam o rowerku stacjonarnych...ale stwierdziłam, że mój tyłek dalej będzie siedział :D i z rozmachem kupiłam w Auchanie za 750zł i mi ekstra służy :)

Motywacja jest mega ważna, a jaka radość i satysfakcja, że w markowym sklepie dostaniesz bez problemu spodnie dla siebie :D a nie chodzisz po jakich tanich bazarach :D Cieszyłam się jak małe dziecko :D

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:50:19

Cytat
LovelyFlo
Nie mam pojęcia czym się różnią :D

Ja w ogóle chciałam kupić sam steper, ale jak zobaczyłam cene to już mogłam za to sobie kupić rowerek i myślałam o rowerku stacjonarnych...ale stwierdziłam, że mój tyłek dalej będzie siedział :D i z rozmachem kupiłam w Auchanie za 750zł i mi ekstra służy :)

Motywacja jest mega ważna, a jaka radość i satysfakcja, że w markowym sklepie dostaniesz bez problemu spodnie dla siebie :D a nie chodzisz po jakich tanich bazarach :D Cieszyłam się jak małe dziecko :D


rozumiem,poczytam jeszcze o tym,własnie rower nie na wszystkie partie działa,a orbiterek całe!:)wałsnie ,wiadomo,że na poczatku jest ciężko,ale nie można sie poddawać,bo potem efekty są genialne;)

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:51:01

Ja też ostatnimi czasy trochę ćwiczę, czasem Chodakowska czasem Mel B.
mam też rowerek stacjonarny i na nim jeżdżę; co do orbitreka marzy mi się i szukam od jakiegoś czasu ale dość drogie są:(( chętnie bym kupiła w dobrej cenie jakby ktoś gdzieś widział:)

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:52:41

Cytat
zanetazanetka18
Nigdy nie używałąm,ale chetnie sie dowiem opini.
Może też sobie kupie :)

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:57:01

ja własnie bede kupować orbitreka, ale kupuj z kołem zamachowym jak najwiekszym, ja kupuje z 9 kg, lepszy zamach lepiej sie biega. Naprawde dobra rzecz. Gdzies wyczytalam ze mozna spalić nawet do 700 kcal. także warto to kupic.;)

Cytat
ELKAA1990
Ja też ostatnimi czasy trochę ćwiczę, czasem Chodakowska czasem Mel B.
mam też rowerek stacjonarny i na nim jeżdżę; co do orbitreka marzy mi się i szukam od jakiegoś czasu ale dość drogie są:(( chętnie bym kupiła w dobrej cenie jakby ktoś gdzieś widział:)

Ja kupuje za 600 zł. z 9kg koło u mnie w miescie.Uważam ze to nie duzo. WOlę takiego niz tego za 300 zł ; )



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-03-01 13:58 przez kla20.

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 13:58:42

niestety ceny są wysokie :(

Orbitrek - zbiorczy

01 mar 2013 - 14:24:29

Cytat
kla20
ja własnie bede kupować orbitreka, ale kupuj z kołem zamachowym jak najwiekszym, ja kupuje z 9 kg, lepszy zamach lepiej sie biega. Naprawde dobra rzecz. Gdzies wyczytalam ze mozna spalić nawet do 700 kcal. także warto to kupic.;)
Cytat
ELKAA1990
Ja też ostatnimi czasy trochę ćwiczę, czasem Chodakowska czasem Mel B.
mam też rowerek stacjonarny i na nim jeżdżę; co do orbitreka marzy mi się i szukam od jakiegoś czasu ale dość drogie są:(( chętnie bym kupiła w dobrej cenie jakby ktoś gdzieś widział:)

Ja kupuje za 600 zł. z 9kg koło u mnie w miescie.Uważam ze to nie duzo. WOlę takiego niz tego za 300 zł ; )

Własnie!chce kupić i nie wiem jaki jest najlepszy,u mnie w poblizu nie ma,musze kupić albo na allegro ale tam sie troche boje,bo mąga sprzedac jakis trefny,lub na stronie firmy..

Orbitrek - zbiorczy

22 mar 2013 - 11:56:54

Justine90love - cos Ty zaden trefny, dziala wszystko jak nalezy ! :)

Orbitrek - zbiorczy

23 cze 2013 - 17:19:31

Cześć dziewczyny.
Chciałabym trochę stracić na wadzę ale nie mam motywacji... myślicie, że orbiterek mi w tym pomoże??
Czytałam na różnych forach, że jest naprawdę skuteczny. Stosowałyście go? Pochwalcie się efektami.
Dodam, że nie chciałabym stosować drastycznych diet tylko MŻ ;)

Orbitrek - zbiorczy

30 cze 2013 - 22:11:36

kochana orbi jest super do cwiczen bo mozna w tym samym czasie czytac albo cos ogladac, przyjemne cwiczenia tylko troche stawy obciazaja. Ja jak na godzine wskocze na orbiego i łykne wczesniej cos na spalanie szybsze jak figura extraslim to efekty sa super bo mecze sie, tętno jest akurat 138 i tłuszczyk aż skwierczy hihi

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Zwolnienie z wf