Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dziewczyny czy znajdzie się ktoś ze mną kto się wykaże i pomoże w statystyce ?! :)

Jestem studentką dietetyki stosowanej - pisze prace mgr, jestem na pierwszym roku ale na część badawczą potrzebuję więcej czasu :) Moja praca odnosi się do zdrowego odżywania - wiem, żadne odkrycie ;) ale chcę przeprowadzić badania na osobach które do tej pory odżywiały się "standardowo" czyli specjalnie nie patrząc na to co się je:) natomiast od dziś tj. 01.07 odstawiają całkowicie słodycze, jedzenie śmieciowe oraz napoje słodkie (stałe i gazowane). Badanie miałoby trwać do końca sierpnia i wtedy podałybyście mi konkretne dane przed i po :)

a więc sumując:
CZAS TRWANIA 01.07.2014 - 31.08.2014
SPIS POMIARÓW 01.07.2014 - 01.08.2014 - 31.08.2014 (podacie na sam koniec :) )
DANE
* wiek 15-20 / 20-25 / 25-30 / 30-35 / 35-40 ... itd
* waga (rano na czczo po wypróżnieniu)
* obwód brzucha w talii
* obwód brzucha okolice pępka
* BMI (z tej strony http: //vitalia.pl/index.php/mid/6/fid/22/odchudzanie/diety/act/bmi usunąc spację po http:)
WYMÓG odstawiamy całkowicie słodycze, śmieciowe jedzenie typu chipsy, fast foody i inne, całkowicie napoje gazowane, napoje słodkie itp.
DODATEK to już dla Was samych, może zrobić sobie zdjęcia ale tylko w bikini i najlepiej tym samym, bo z pewnością po 2 msc zauważycie różnicę - ja sama nie omieszkam tego zrobić. jeśli pozwolicie mi je potem wykorzystać będę wdzięczna ale zaznaczam, że nie jest żaden wymóg w badaniu :)

oczywiście zaznaczam, że zamiast cukrów złożonych jakimi są ciastka, batoniki itp zalecam jeść owoce - tam znajdziecie obowiązkową dawkę cukru :)
byłabym wdzięczna również za racjonalne odżywanie się w "normalnych" porcjach, czyli 5 posiłków dziennych ale mniejszych, ostatni posiłek około 2/3 przed snem - ale to już jako ewent dodatek :) jednak jeśli się na to zdecydujecie proszę o zaznaczenie przy pomiarach :)