Obecnie rozmawiamy o:

wyposazenie gastronomi

gorący temat

transportery taśmowe

39 minut temu

sprawdzony stomatolog

43 minut temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Rower Holenderski.

02 maj 2014 - 11:27:29

Dziewczyny chciałabym sobie kupić rower miejski, jednak żeby miał jakieś przerzutki bo mój TŻ ma górala i jak czasem wyjdziemy na rower to żeby mi się dobrze jeździło.
Nie ukrywam, nie mam na ten cel za dużo pieniędzy i pomyślałam, że może coś doradzicie.
Mi podoba się taki jak na zdjęciu. Koła 26'' , 3 przerzutki. Ale nie znam się na rowerach i może ktoś co się zna mi podpowie lub co ma taki rower czy warty jest zakupu. Koszt około 700 zł.


Rower Holenderski.

02 maj 2014 - 11:35:49

holenderski to on na pewno nie jest

Rower Holenderski.

02 maj 2014 - 11:38:14

Cytat
manili
holenderski to on na pewno nie jest

Jak wspomniałam w treści pierwszego postu, nie znam się na rowerach, jednak Twój komentarz nic nie wniósł do tematu. Byłoby lepiej jakbyś odpowiedziała na moje pytania, pewnie byłoby to dla mnie cenniejsze :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-05-02 11:42 przez JegoBaba.

Rower Holenderski.

02 maj 2014 - 11:40:32

Ja mam miejski bez przerzutek i się nim super jeździ :)

Rower Holenderski.

02 maj 2014 - 11:43:29

ja mam holenderskie 4 rowery w domu, sprowadzane 3 kupione za ok 3 tysięcy, jeden używany z giełdy za 1000 zł, i nie widzę różnicy, żeby używany był gorszy, ale to nie są miejskie rowerki, może jeden da się pod niego podpiąć :)

użytkuję od kilku lat, ale inwestycja bardzo opłacalna

Rower Holenderski.

02 maj 2014 - 11:43:32

Cytat
Snuuff
Ja mam miejski bez przerzutek i się nim super jeździ :)

ale jeździsz tylko w mieście? Chodzi mi czy po równym terenie. Czy np pod górkę nie będzie problemu podjechać. No i jaka cena za Twój?