Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dobór ćwiczeń

03 maj 2013 - 10:16:02

Cytat
SunFlower23
call ćwiczę od zawsze od jakichś 10 lat i polecam, ale te ćwiczenia sa bardzo trudne technicznie. jak ktoś mówi, że one są łatwe tzn, że nie ćwiczy ich poprawnie technicznie.

Ten zestaw wykonałam dopiero raz. Cwiczenia zdają sie być prawie bezwysiłkowe i odnosi się wrażenie że nie przynoszą zbyt wielu efektów. Jednak szybko okazało się że z wieloma ćwieczeniami mam problem a na drugi dzień nawet trochę czułam mięśnie ramion i ud.

Dobór ćwiczeń

03 maj 2013 - 10:20:12

i zrobiłaś wszystko od razu? to albo masz niezłą kondychę, albo jednak niepoprawnie to wykonujesz... zawsze jak zaczynam to nie umiem przejść nawet rozgrzewki (90 sekund unoszeń ramion do tyłu, wykręcone ręce i jak najwyżej je unosić). rzeźbienie mięśni brzucha - trzeba sie jak najwyżej podnosić i głęboko oddychać, pamiętać o napiętych ramionach i ruchach głową. not so easy... ;/

Dobór ćwiczeń

03 maj 2013 - 10:20:26

http://chomikuj.pl/KrwotoK/Fitness można pobierać bez rejestracji i radze się pośpieszyć bo pliki sa usuwane co chwile przez administracje, jutro będzie dostępny szok trening z nowej płyty ewy chodakowskiej a w folderze SAHPE dostępne są ćwiczenia z majowego wydania pod nazwą shape2013 gwarantuje ze wszystko działa;)

Dobór ćwiczeń

03 maj 2013 - 10:27:56

Ja dla odmiany ćwiczę program p90x. Dzisiaj dzień 19-sty - codziennie inne ćwiczenia, a w niedziele przerwa ;) Do tego lekka dieta bez węglowodanów ;P
Efekty widać ;)

Dobór ćwiczeń

03 maj 2013 - 10:30:43

SunFlower23 oczywiście że nie zrobiłam! :D Tak jak napisałam, szybko okazało się że wiele z nich jest dla mnie problemem. A wykonać je przez cały wyznaczony czas? Marzenie :D
kathrina180 wydaję mi się czy do tych ćwiczeń także potrzebna jest już lepsza kondycja?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-03 10:33 przez Afra7.