Obecnie rozmawiamy o:

ABORCJA

gorący temat

Zapalenie pęcherza

51 minut temu

transportery taśmowe

dzisiaj o 9:45

sprawdzony stomatolog

dzisiaj o 9:41

sklep detailingowy

dzisiaj o 9:17

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

trenerka fitnes, zumba, warto ?

27 lut 2013 - 17:30:02

Cześć !


Myślę nas zrobieniem kursu na trenerkę fitness, zumby. Lubię ćwiczyć w ten sposób , w technikum nawet pani od wfu pozwalała mi prowadzić zajęcia z fitnessu.

W moim mieście taki kiurs kosztuje 1500 zł z racji że jestem studentką mam zniżke i płaciłąbym 1350 zł.

Tylko teraz pytanei czy warto ? Czy będę miała możliwość realizowania się w tym ? czy rynek jest już tym przepełniony ?
bo żeby ćwiczyc w domu to nie potrzebuje certyfikatu, chciałabym prowadzić zajęcia z ludźmi .. .:)

trenerka fitnes, zumba, warto ?

27 lut 2013 - 17:33:21

nie mam bladego pojecia
moze gdybys sama organizowała takie zajecia to pewnie pojawili by sie jacys chetni ale dostac sie do jakiegos fajnego fitness klubu to nie wiem czy bys sie dostała
teraz to sa takie wymagania na stanowiska pracy ze szok

trenerka fitnes, zumba, warto ?

27 lut 2013 - 17:34:18

Najpierw zobacz czy ktores studio tanca potrzebuje instruktora, u nas pozwolili mojej znajomej zaczac prowadzic zajecia zanim nie miala kursu skonczonego wiec moze tez na cos takiego by sie zgodzili? Rynek niedlugo sie przepełni (ja juz sama na slowo ZUMBA mam alergie) wiec musisz sie pospieszyc i zaklepac sobie gdzies posade.

trenerka fitnes, zumba, warto ?

27 lut 2013 - 17:34:29

RYNEK JEST PRZEPEŁNIONY. ŻAL KASY, A PÓŹNIEJ MUSISZ PŁACIĆ ZA LICENCJĘ. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. ABY BYĆ W KLUBIE MUSISZ CO MIESIĄC WPŁACAĆ X $$$ W PRZECIWNYM WYPADKU NIE BĘDZIESZ MIEĆ PRAWA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ A "ZUMBA" BĘDZIE CIE NĘKAĆ MAILAMI. :D

trenerka fitnes, zumba, warto ?

27 lut 2013 - 17:35:21