Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Rakieta

18 wrz 2012 - 19:51:34

Hej dziewczyny:)
Mój brat w przyszłym miesiącu będzie obchodził 18 urodziny. Z tej okazji postanowiłam podarować mu na prezent rakietę do tenisa. Od jakiegoś czasu zaczął aktywnie interesować się tym sportem. Jednak do gry na razie zawsze pożycza rakietę od kolegi. Tu rodzi się moje pytanie:) Rakiety z jakiej firmy są dobre? Kupić mu 1 rakietę, czy może 2? Czy któraś z Was gra w tenisa i jest w stanie mi doradzić?

Rakieta

18 wrz 2012 - 19:54:54

Hmm... Dobra z Ciebie siostra :D
Jeśli się kupuje to raczej komplet, czyli dwie, ale nie jestem pewna, nie znam się.
I obawiam się, że to jest droga rzecz...

Rakieta

18 wrz 2012 - 19:58:33

No właśnie jestem w stanie wydać na to max 200zł, zaczynam 1 rok studiów i szykuje mi się dużo wydatków. To mój jedyny najukochańszy brat więc wolę dać mu coś praktycznego:)

niezweryfikowana
Posty: 1.573
Ostrzeżenia: 1/5

Rakieta

18 wrz 2012 - 20:01:46

Myślę, że jedna rakieta w zupełności mu wystarczy. Rozejrzyj się po znanych markach - masz szansę na zwrot kasy i gwarancję na dobrą jakość.

Rakieta

18 wrz 2012 - 20:02:01

to ja bym była za tym abyś kupiła mu 1 ale lepszą rakietę, rozumiem że chodzi grać gdzieś, więc na razie gra tylko jedną, to nie potrzebne mu dwie :D

Rakieta

18 wrz 2012 - 20:03:05

Fajny pomysł. ale nie znam sie na tenisie :/

Rakieta

18 wrz 2012 - 20:07:41

jedna rakieta, bo po co mu dwie?
a co do firmy, to nie doradzę, bo się nie znam..

Rakieta

18 wrz 2012 - 20:11:16

Niestety, ale na rakietach nie znam się zupełnie. Lepiej zapytaj na jakimś forum sportowym - tam pomogą ci fachowcy. Co do ilości to oczywiście, że jedna! Przecież kupujesz prezent bratu, a nie przy okazji osobie, która będzie z nim w tenisa grała ;)