Obecnie rozmawiamy o:

świetna restauracja

gorący temat

hurtownia elektryczna

wczoraj o 22:38

szkoła nauki jazdy

wczoraj o 22:37

Angielski

wczoraj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

wczoraj o 18:57

transport i spedycja

wczoraj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 86
Ostrzeżenia: 2/5

dzisiaj idę pierwszy raz na tbc. zobaczymy jak będzie :)

niezweryfikowana
Posty: 39
Ostrzeżenia: 7/5

jestem po ciąży, zamierzam wrócić do poprzedniej wagi. Ciężko jest bo karmię piersią więc dieta odpada, chce kupić sobie bieżnię <moderacja> tutaj, bo w miarę tanio. Także jak można wnioskować chcę biegać, a mogę to robić tylko w warunkach domowych niestety :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-23 12:44 przez moderator.

ja ćwiczę na serio od jakichś 2 lat, z różnym skutkiem. wcześniej unikałam wf-u w szkole jak ognia, aż przestałam w ogóle wykonywać jakąkolwiek aktywność fizyczną, co w efekcie dodało mi parę kilogramów tu i ówdzie.
powiedziałam w końcu dość i zaczęłam na własną rękę ćwiczyć fitness, jogę, pilates, zapisałam się potem na siłownię, zmieniłam swoje podejście do jedzenia.
czuję się doskonale, ale nie stopuję, nadal się trzymam postanowień, stawiam sobie coraz więcej wymagań, próbuję pomału nowych rzeczy - a pomyśleć, że kiedyś nienawidziłam ruchu!
a teraz mam wyrzuty sumienia, jak jednego wieczoru nie poćwiczę :D

niezweryfikowana
Posty: 36
Ostrzeżenia: 4/5

Ja chodzę na taniec w szkole Art-Dance (szkoła tańca szczecin) i do tego chodzę na basen i sauny. Bardzo odstresowuje mnie to po pracy i daje kopa do dalszego działania. Poza tym i taniec i basen bardzo korzystnie wpływają na sylwetkę, ponieważ to motoryka głównych mięśni naszego ciała ;)

niezweryfikowana
Posty: 16
Ostrzeżenia: 2/5

Lubie ćwiczyć, chodziłam nie raz na siłownie i wiele zajęć z fitness. Człowiek po takim wysiłku dobrze czuje sie tylko brak motywacji. Mam nadzieje ze jak wiosna rozpocznie się to zacznę biegać :)