Obecnie rozmawiamy o:

Sprzedam

gorący temat

Gdzie kupować w sieci?

15 minut temu

Co po ZAWODÓWCE?

wczoraj o 17:55

Szkola policealna;)

wczoraj o 15:03

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:33:22

co polecacie bardziej ? chciałabym troszke schudnąć i nabrać bardziej kobiecych kształtów :)

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:35:13

jedno i drugie
pływanie wysmukla cała sylwetke,modeluje biust i talię i odciąża kręgosłup a bieganie rzeźbi nogi,brzuch,posladki

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:36:28

z tych dwóch to pływania, bo ja nie umiem biegać hehe.
wolę rolki albo rower.

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:37:31

dziękuję :) to chyba u mnie lepiej te pływaie bo za nim dojdę na basen to muszę przejść z 20 minut :D ( auta szkoda opalać )

Cytat
nokia2600
z tych dwóch to pływania, bo ja nie umiem biegać hehe.
wolę rolki albo rower.

przeważnie nie umie się pływać haha



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-06 16:38 przez studentkai.

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:38:05

też wolę pływać bo bieganie jakoś mi nie wychodzi na dłuższą mete haha:D

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:42:01

Przez pływanie wyrobisz sobie barki;) zrobisz sie troszke "wieksza" ;) sama pływałam przez 3 lata raz w tyg;):) To zalezy jak bedziesz pływac czy tak dla relaksu czy intensywnie;):) Ale wyrobisz sobie sylwetke, nie bedziesz miała brzucha bo spala kalorie;):) Biegac tez biegałam ;) Wyrobisz sobie łydki ale spalisz cos nie cos;):) Ja biegałam dla poprawienia kondycji;):)
To zalezy ile chcesz schudnac;) Moje kolezanki chodziły na siłownie;):D na rowerki, robiły brzuszki itp. Wprowadziły sobie nawet diete;)która Doradził im trener z siłowni;):) I powiem ze rezultaty były widoczne;):) Ale karnet kupowały na prommocji, który bardzo sie opłacal;D Wiec moze upoluj sobie cos;D:D

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:42:03

Cytat
studentkai
dziękuję :) to chyba u mnie lepiej te pływaie bo za nim dojdę na basen to muszę przejść z 20 minut :D ( auta szkoda opalać )
Cytat
nokia2600
z tych dwóch to pływania, bo ja nie umiem biegać hehe.
wolę rolki albo rower.

przeważnie nie umie się pływać haha
no właśnie to biegnij sobie na basen i będziesz miała rozgrzewkę.

nie umiem biegać, bo się jakoś mega szybko męczę po 1min biegania wymiękam w szkole zawsze tak miałam hehe, a jak jeżdżę na rolkach albo rowerze to się nie męczę.

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:42:54

Pływanie ;)

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:45:27

zarówno jedno jak i drugie

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:45:33

Pływanie! : ) Podczas biegania szybko się męczę. Zresztą na bieganie przy aktualnej pogodzie, to albo o 6:00 albo o 22:00. :D Poza tym prędko się męczę podczas biegania, a pływać potrafię 2h bez przerwy.

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:46:58

Pływanie chyba pomaga bardziej ;) I przy okazji relaksuje, czego nie można powiedzieć o bieganiu.

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:49:51

Jestem za pływaniem, o wiele przyjemniejsze;)

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 16:59:48

ja nie umiem biegać :/. Dużo bardziej wole pływać

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 17:25:51

dziękuję wam bardzo dziewczyny :) dzisiaj jadę się zapisać ! karneta biore i chudnę hahaha :D

Pływanie czy bieganie ?

06 sie 2012 - 17:30:30

częściej bieganie, bo można wszędzie i zawsze (i za darmo!), basen raz na jakiś czas też nie zaszkodzi :]

chyba, że masz blisko jakieś kąpielisko, to korzystaj póki ciepło,
a później będziesz biegała :)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

PROBLEM Z BOCZKAMI - jak zrzucić? :)